پیش نمایش سیستمی آپدیت جدید ایکس باکس ۳۶۰ از هارد ۲ ترابایتی پشتیبانی می کند

پیش نمایش سیستمی آپدیت جدید ایکس باکس ۳۶۰ از هارد ۲ ترابایتی پشتیبانی می کند
  • 1394/1/22
  • مبين
  • 0

مایکروسافت امروز اعلام کرد که آپدیت بعدی ایکس باکس ۳۶۰ به کاربران اجازه خواهد داد که از هارد درایو ۲ ترابایتی نیز برای ذخیره سازی داده ها در ایکس باکس ۳۶۰ استفاده کنند.

ماه گذشته مایکروسافت برنامه پیش نمایش یا Preview Program را در دسترس قرار داد و این کاربران می توانند این بروزرسانی را دریافت کنند و از ویژگی های جدید و همچنین مشکلات بهبود یافته بهره ببرند. می توان گفت که حافظه ذخیره سازی ایکس باکس ۳۶۰ مشکل ساز بوده است که گیمرها از مایکروسافت درخواست امکان ارتقاء را برای آن کرده بودند پس از مدتی امکان ارتقاء آن نیز به تصویب رسید و ماکروسفت درباره آن می گوید:

اگر شما از کاربران Preview program نیستید باید تا سال آینده برای دریفات آپدیت صبر کنید. علاوه بر این هیچ فضای ذخیر سازی دیگری بر روی هارد دیسک شما دریافت نخواهد شد. اگر شما از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای بازی ها استفاده کنید فقط ۱۶ گیگابایت را دریافت خواهید کرد.

بعضی از درایوها ممکن است که ناسازگار باشند. اگر شما فضای کافی را برای دریافت داده ایکس باکس ۳۶۰ داشته باشید باید شما باید حافظه داخلی آن را پاک نمایید. همچنین اگر شما جزء Preview program نیستید لطفا قبل از پاک سازی هارد درایو خود لیست را بررسی کنید.

Xbox-360-System-Preview-Program-Update

برای دریافت اطلاعات بیش تر درباره آپدیت Preview Program ایکس باکس ۳۶۰ که به شما اجازه استفاده از ۲ ترابایت هارد درایو را می دهد می توانید به وب سایت Major Nelson سر بزنید. نظر شما درباره آپدیت جدید ایکس باکس ۳۶۰ چیست؟

منبع: [Major Nelson]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *