نسخه Standalone از بازی The Last of Us Left Behind در تاریخ ۲۲ اردیبهشت منتشر می شود

نسخه Standalone از بازی The Last of Us Left Behind در تاریخ ۲۲ اردیبهشت منتشر می شود
  • 1394/2/15
  • مبين
  • 0

بازی The Last of Us یا آخرین بازمانده یک بازی ویدئویی  آخرالزمانی در سبک اکشن ماجراجویی و ترس و بقا است که توسط شرکت ناتی داگ ساخته شده و در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۳ برابر با ۲۴ خرداد ماه ۹۲  به وسیله بخش سرگرمی کامپیوتری سونی به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شد.

این بازی برای اولین بار در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۰ در همایش جوایز بازی ویدئویی اسپایک معرفی شد. آخرین بازمانده در نمایشگاه E3 موفق به دریافت ۵ جایزه بهترین نمایش، بهترین بازی، بهترین بازی کنسولی، بهترین اکشن ماجراجویی و بهترین صدا شد. همچنین این بازی پس از بازی GTA V توانست به دومین بازی پر فروش سال تبدیل شود. پس از آن به دلیل استقبال فراوان گیمرها از این بازی تصمیم بر این شد که نسخه جدیدی از آن با نام The Last Of Us Remastered برای نسل هشتم کنسول بازی یعنی پلی استیشن ۴ منتشر شود. این نسخه جدید دارای محتوای قابل دانلود نیز بود.

اکنون استودیو بازی سازی ناتی داگ در وبلاگ رمسی پلی استیشن اعلام کرد که نسخه جدید بازی را با نام The Last of Us Left Behind به عنوان add-on منتشر می کند. این نسخه از بازی به عنوان یک بازی مستقل در فروشگاه پلی استیشن قابل دانلود است و برای دو کنسول پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ در تاریخ ۱۲ مه برابر با ۲۲ اردیبهشت منتشر می شود.

اگر شما تاکنون فرصتی برای بازی کردن The Last of Us نداشته اید این بهترین فرصت است که با این بازی خارق العاده که ارزش بازی کردن را دارد آشنا شوید.

The-Last-Of-Us-Left-Behind (1)

 داستان این بازی بر این قرار است که پدری مجرد به همراه دختر بچه خود در تگزاس زندگی می کند در یک شب نوعی قارچ سمی کل ایالات متحده آمریکا را در بر می گیرد و انسان ها را تبدیل به آدم خوارهای وحشی می کند و پس از آن شخصیت های اصلی بازی تصمیم به فرار میگیرند اما سربازانی که شهر را احاطه کرده اند به عنوان یک مانع در راه آن ها قرار می گیرند.

شما می توانید با تهیه کتاب های The Last of Us: American Dreams بیش تر با شخصیت الی و رایلی که توسط Dark Horse منتشر می شود بیش تر آشنا شوید. نسخه جدید Last of Us Left Behind با قیمت ۹٫۹۹ دلار در تاریخ گفته شده برای کسنول های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ در دسترس است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *