گوشی هوشمند سلفی اکسپریا C4 رونمایی شد

گوشی هوشمند سلفی اکسپریا C4 رونمایی شد
  • 1394/2/16
  • مبين
  • 0

تاکنون تصاویر و جزئیات بسیاری درباره گوشی هوشمند اکسپریا C4 سونی منتشر شده است. این گوشی هوشمند در حال حاضر با تمامی جزئیات رونمایی شده و به عنوان آخرین گوشی هوشمند سلفی سونی شناخته می شود.

اکسپریا C4 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی MediaTek MTK6752 و پردازشگر گرافیکی anARM Mali 760 تامین می شود.

xperia-C415

مشخصات دیگر اکسپریا C4 شامل رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است و اگر شما به حافظه خارجی بیش تری نیاز دارید، می توانید از اسلات کارت میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت استفاده کنید. دوربین جلویی این دستگاه اندرویدی ۵ مگاپیکسل با فلش LED است و همچنین دوربین اصلی یا پشتی آن ۱۳ مگاپیکسل بوده که برای تصویر برداری و همچنین ضبط فیلم بسیار عالی است. این دستگاه همچنین دارای LTE, NFC, WiFi و Bluetooth 4.1 نیز می باشد.

xperia-C414

اکسپریا C4 در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی از آن ها دارای اسلات تک سیم کارته و دیگری دارای اسلات دو سیم کارته است. این تلفن سلفی سونی دارای باتری قابل جابه جایی ۲۶۰۰ mAh است و سیستم عامل آن آخرین نسخه از اندروید یعنی ۵٫۰ آبنبات چوبی نیز می باشد. متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی درباره تاریخ انتشار و قیمت اکسپریا C4 منتشر نشده است اما قرار بر این است که به زودی روانه بازار شود.

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *