ساکنان نواحی پرو از اینترنت پرسرعت رایگان برخوردارند!

ساکنان نواحی پرو از اینترنت پرسرعت رایگان برخوردارند!
  • 1394/2/17
  • فرشته سعیدی
  • 1

به گزارش گویا آی تی; اخیرا در سواحل پرو آنتن هایی مجهز به وای فای نصب شده است که ساکنان آن نواحی می توانند در سایه از اینترنت رایگان پرسرعت بهره ببرند که این اقدام به خاطر مطلع شدن مردم از خبر ابتلا به سرطان پوست و ارتباط آن با نور خورشید انجام شد. گروه هایی که در زمینه ی مطلع کردن مردم درباره ی خطرات قرار گیری در تابش مستقیم نور خورشید و اقدامات مخربی که باعث سوراخ شدن لایه اوزون می شود، فعال هستند‌; برج های مجهز به وای فای را راه اندازی کردند تا مردم آن نواحی با قرار گرفتن در سایه از اینترنت پرسرعت رایگان استفاده کنند.

۱۶۸۰۶۱۳

طبق مطالعاتی که پزشکان انجام دادند متوجه شدند که سوراخ شدن لایه ی اوزون باعث می شود افرادی که در ساعات بسیار طولانی در زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند به سرطان پوست مبتلا شوند و این پروژه در ارتباط با آگاه سازی همین موضوع صورت گرفته است که سازندگان آن نام Shadow  Wi-Fi برای این پروژه انتخاب کرده اند. در مورد عملکرد Shadow  Wi-Fi باید گفت دارای حسگر ردیابی پیشرفته ای است که با حرکت زمین به دور خورشید هماهنگ می شود و می تواند در سایه، حدود ۲۵۰ کاربر را از اینترنت پرسرعت رایگان برخوردار کند.

[منبع:Mehrnews]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. واقعا خوش به حالشون…

    ما که تو کشور خودمون، از همین اینترنت معمولی هم به زور استفاده می کنیم. حداقل نیاز کاربرا تأمین نمیشه، دیگه چه برسه به اینترنت رایگان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *