دو گوشی هوشمند Honor 4C و Honor Bee هواوی اواخر این ماه در هند عرضه می شوند

دو گوشی هوشمند Honor 4C و Honor Bee هواوی اواخر این ماه در هند عرضه می شوند
  • 1394/2/18
  • مبين
  • 0

ما گذشته بود که شرکت هواوی دستگاه های جدید Honor را در چین معرفی کرد که از جمله آن ها می توان به Honor 4C, Honor Pad Note و Honor Pad اشاره کرد. مدتی قبل بود که هواوی دعوتنامه های رویداد ۸ مه خود را در هند ارسال کرد وقرار بود که دو گوشی هوشمند Honor 4C و Honor Bee را معرفی کند.

گوشی هوشمند هواوی Honor 4C دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱,۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده ۱٫۲GHz Kirin 620 و رم ۲ گیگابایتی است. حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت بوده که با اسلات کارت میکرو اس دی ارتقاء می یابد. از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به دوسیم کارته بودن آن اشاره کرد. دوربین پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است از اتصال ۴G LTE پشتیبانی می کند و ظرفیت آن ۲,۵۵۰ mAh است، همچنین نسخه سیستم عامل آن اندروید ۴٫۴ کیت کت است.

Huawei-Honor-4C

گوشی هوشمند Honor Bee هواوی دارای صفحه نمیاش ۴٫۵ اینچی با وضوح ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل است. قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲GHz و رم ۱ گیگابایتی تامین می شود. حافظه داخلی آن ۸ گیگابایت بوده و با اسلات کارت میکرو اس دی ارتقاء می یابد. این دستگاه مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو است. ظرفیت باتری آن نسبت به مدل قبلی مقداری کم تر است و ۱,۷۳۰ mAh تعیین شده است. اما نسخه اندروید هر دوی آن ۴٫۴ نیز می باشد.

Huawei-Honor-Bee

این دو گوشی هوشمند به عنوان دو دستگاه جدید در بازار هند به زودی عرضه می شوند اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق عرضه و قیمت آن ها منتشر نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *