معرفی قاب OlloCase برای iPhone 6 و iPhone 6 Plus

معرفی قاب OlloCase برای iPhone 6 و iPhone 6 Plus
  • 1394/2/19
  • حسین محمودزاده
  • 0

در نمایشگاه CES امسال، Olloclip، سازنده معروف لنزهای عکاسی برای گوشی آیفون، در مصاحبه ای با مسئولان وبسایت MacRumors این نوید را داد که در آینده ای نزدیک قابی برای گوشی های iPhone 6 و iPhone 6 Plus عرضه خواهد کرد که با لنزهای تولیدی این شرکت کمال همخوانی را داشته باشد.

این هفته خبر رسید که Olloclip شروع په ثبت پیش خریدهای این قاب به نام OlloCase نموده است و پیش خرید کنندگان زودتر از بقیه آن را دریافت خواهند کرد.

اگر قبلا با لنزهای Olloclip آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که به خاطر نحوه نصب شدن این لنزها بر روی دوربین آیفون، عملا استفاده از قاب برای گوشی غیر ممکن می شود بنابر این علاقمندان به عکاسی حرفه ای با گوشی آیفون مجبور بودند بین استفاده از این لنزها و نصب قاب برای محافظت از گوشی خود، یکی را انتخاب کنند.  Olloclip این مشکل را با ارائه قاب OlloCase حل کرده و برای استفاده در iPhone 6 و iPhone 6 Plus، به همراه لنزهای این شرکت در نظر گرفته است.

Olloclip قبلا نیز اقدام به ساخت قاب برای آیفون ۵ و ۵S نموده بود ولی نتیجه کار بیشتر شبیه یک فاجعه بود. قاب ضخیم پلاستیکی با اندازه بزرگ و بدقواره باعث شد تا استقبال چندانی از این قاب نشود. اما این بار این شرکت طراحی قاب را مجددا از ابتدا آغاز کرده و می توان گفت قابی خوش فرم و زیبا ارائه نموده است. این قاب از پلاستیک نازک و طرح دار، ساخته شده و در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد که به ظاهر آیفون ۶ شما جلایی ویژه خواهد بخشید.

ollocase2

کناره های این قاب لاستیکی بوده، که به مقاومت در برابر ضربه کمک خواهد کرد. سطح لبه ها نیز کمی بالاتر از صفحه نمایش در نظر گرفته شده است تا از خراش خوردن صفحه هنگام قرار گرفتن بر روی سطح جلوگیری کند. این قاب طوری طراحی شده که، تمام پورت ها به راحتی در دسترس بوده و مهم تر از همه برای نصب لنز بر روی دوربین هیچ مشکلی نخواهید داشت.

این قاب طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و حتی بدون نصب لنز نیز از زیبایی آن کاسته نمی شود، بنابراین می توانید در مواقع نیاز لنز را نصب کرده و در سایر اوقات آن را از گوشی خود جدا کنید. در کل در مقایسه با قاب قبلی این شرکت، OlloCase یک موفقیت چشمگیر محسوب می شود. قیمت پیش خرید این محصول در سایت شرکت سازنده برار ۲۹,۹۹ دلار تعیین شده و توزیع آن نیز از ماه June شروع خواهد شد.

منبع: [macrumors]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *