بازی Assassin’s Creed Syndicate فقط دارای حالت تک نفره است

بازی Assassin’s Creed Syndicate فقط دارای حالت تک نفره است
  • 1394/2/25
  • مبين
  • 0

پس از اینکه شرکت یوبی سافت خبر از معرفی نسخه جدید بازی Assassin’s Creed را داد دو روز پیش آن را در طی یک رویداد که از پیش تعیین شده بود به صورت رسمی معرفی کرد. اکنون خبرها درباره این بازی بسیار است و با توجه به گفته مدیر عامل شرکت یوبی سافت یعنی Yves Guillemot این بازی تنها دارای حالت single-player یا تک نفره است و هیچ خبری از بخش مولتی پلیر نخواهد بود.

Yves Guillemot در ادامه صحبت های خود گفت که “حالت چند نفره در این بازی یک تکرار خواهد بود ما می خواهیم تمام زمان خود را در ساخت این بازی صرف حالت تک نفره کنیم.” با این حال این حرکت یوبی سافت بسیار مفید است چراکه هم بازیکن را برای بازی مشتاق می کند و هم داستان را با صرف زمان بیش تر جالب تر می کند.

assassins-creed-syndicate-reveal-0512-09-1280x720

این چند ضلعی یک تغییر بسیار بزرگ برای یوبی سافت است که به تازگی تمرکز عنوان سال گذشته خود را روی حالت مولی پلیر و player قرار داده بود که این بازی ها شامل The Crew,i Far Cry 4 و Assassin’s Creed Unity‘s می باشند. یوبی سافت در پاییز سال گذشته در انتشار بازی های خود مقدرای تاخیر داشت به هر حال انتظار می رود که امسال در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Syndicate تاخیری وجود نداشته باشد.

حال باید منتظر انتشار جزئیات بیش تر از این بازی باشیم. البته تا زمان منتشر شدن آن قطعا اطلاعات و جزئیات جذاب تری درباره آن فاش خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *