آپدیت گوگل فیت منتشر شد

آپدیت گوگل فیت منتشر شد
  • 1394/2/25
  • مبين
  • 0

شرکت گوگل نسخه جدید اپلیکیشن گوگل فیت را منتشر کرد که برخی از اشکال های موجود در نسخه قبل را رفع کرده و همچنین ویژگی های جدیدی به آن اضافه شده است.

گوگل فیت در واقع یک اپلیکیشن است که به شما اجازه می دهد تا فعالیت های ورزشی خود را از قبیل پیاده روی، دیویدن و دوچرخه سواری را ثبت کنید و روی آن ها برنامه ریزی کنید. اپلیکیشن گوگل فیت اکنون از ۱۰۰ فعالیت جدید پشتیبانی می کند و همچنین تجربه از ویژگی های جدید قدم زدن را برای ساعت هوشمند اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

google-fit

هنگامی که شما یک فعالیت ورزش را انجام می دهید قطعا می خواهید که بدانید در بدن شما چه اتفاقی رخ می دهد. نسخه جدید گوگل فیت در هنگام انجام فعالیت های بدنی شما کالری سوزانده شده را تخمین می زند همچنین قابلیت اضافه کردن سن ،قد، جنس و وزن را به کاربر می دهد تا مقدار مصرف کالری را در روزانه بهتر محاسبه کند. همچنین برای برنامه تناسب اندام شما تاریخچه یا هیستوری قرار می دهد که شما می توانید جدول زمانی حرکات و فعالیت های خود را در بین روزها، هفته ها و ماه ها ببینید و همچنین تاثیر فعالیت ها را روی بدن را از طریق آن بهتر درک کنید. پیشنهاد می شود که نسخه جدید این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید تا زا عملکرد های خارق العاده آن بهره مند شوید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *