گرفتن عکس سلفی توسط یک فیل!

گرفتن عکس سلفی توسط یک فیل!
  • 1394/2/30
  • حسین محمودزاده
  • 0

یک فیل عظیم الجثه، دوربین GoPro مردی را از وی گرفت و تصاویر خارق العاده ای را ثبت کرد!

آقای Christian LeBlanc که یک توریست اهل کانادا می باشد، در حال غذا دادن به یک فیل بود که موزهایش به پایان رسید، اما فیل که به وضوح هنوز گرسنه به نظر می رسید، این باز به جای موز، دوربین آقای LeBlanc را از دست وی گرفت. در این بین روشن بودن تایمر دوربین باعث شده که این فیل چند عکس سلفی جالب بگیرد!

البته فیل یک مزیت مهم برای گرفتن عکس های سلفی دارد و آن هم خرطوم دراز این حیوان است که باعث می شود از ابزار هایی همانند مونوپاد (پایه مخصوص دوربین برای عکس های سلفی) بی نیاز باشد.

آقای LeBlanc که از زیرکی این فیل بسیار شگفت زده شده، این عکس را “بهترین سلفی دوران” نامیده است. این مرد ۲۲ ساله در شهر Koh Phangan کشور تایلند مشغول غذا دادن به فیل ها بود که این اتفاق افتاد. گویا این فیل از محبوبیتی که عکس های سلفی در بین انسان ها کسب کرده اند آگاهی داشته و سعی کرده با این کار خود نشان دهد که برای گرفتن عکس سلفی نسبت به انسان ها یک برتری مهم دارد و آن هم چیزی نیست جز خرطوم درازش!

Thailand-Elephant-GoProآقای LeBlanc که ساکن ونکوور کانادا می باشد در این باره گفته:

این عکس، مطمئنا بهترین سلفی من و شاید بتوان گفت بهترین سلفی تاریخ است.

البته قبل از این که فیل مذکور، دوربین وی را بگیرد، او هم چند عکس سلفی با فیل گرفته بود ولی خوب، به طور حتم عکس هایی که فیل گرفته جالب تر هستند!

تجربه ای که آقای LeBlanc در مورد این فیل داشته باعث شده تا او به گرفتن عکس های سلفی با حیوانات مختلف علاقه مند شود. او گفته قصد دارد به فیلیپین سفر کند و با بزرگترین ماهی دنیا یعنی “کوسه نهنگ (whale shark)” عکس سلفی بگیرد.

گرفتن عکس سلفی توسط این فیل تا حدی جالب بوده که برخی برای این کار فیل ها نام خاصی هم در نظر گرفته اند. به عبارتی از این به بعد به عمل سلفی گرفتن فیل ها Elfie گفته خواهد شد!

ممکن است این فیل گرفتن عکس سلفی را از توریست هایی که مدام با فیل ها سلفی می گیرند، تقلید کرده باشد ولی به هر حال صرفنظر از هر علتی که داشته، باعث شده تا عکس های منحصز به فردی ثبت شوند.

منبع: [valuewalk]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *