دست‌بند Xiaomi Mi از Google Fit نیز پشتیبانی می کند

دست‌بند Xiaomi Mi از Google Fit نیز پشتیبانی می کند
  • 1394/3/6
  • علی رضاپور
  • 0

دست بند ارزان قیمت Xiaomi Mi که در گذشته وضعیت خوبی نداشت و با استقبال زیادی رو به رو نشده بود، با پشتیبانی از سرویس Google Fit سعی در افزایش کاربران خود دارد. در ادامه با گویا آی تی همراه شوید.

این دستبند همانند سایر نمونه های مشابه، آمار هایی از وضعیت بدنی کاربر خود می گیرد. کمپانی Xiaomi برای بهبود کارایی این نوع دست بند، آن را به اکانت (حساب کاربری) گوگل متصل کرد تا آمار ها در آن ذخیره شوند. البته لازم به ذکر است که دست بند یاد شده اطلاعات را مستقیماً به Google Fit ارسال نمی کند. در واقع برای استفاده از سرویس Google Fit ٬ ابتدا باید به وسیله ی اکانت گوگل به نرم افزار Mi Fit متصل شد. سپس این سرویس وضعیت بدنی شما را تجزیه و تحلیل کرده و به شما اطلاع می دهد.

mi-band

تا کنون این محصول در هند به فروش رسیده است. البته لازم به ذکر است که در چند روز اخیر فروش دست بند های Xiaomi Mi در کشور های فرانسه، ایالات متحده ی آمریکا و همچنین بریتانیا آغاز شده بود. این محصول هم اکنون در سایت شرکت سازنده (Xiaomi) به فروش می رسد. در بخش فروشگاه آن نیز محصولات جانبی به علاوه ی دست بند اصلی قابل خرید می باشد.

همان طوری که قبلاً هم ذکر شد، این محصول بسیار ارزان قیمت است. دست بند یاد شده با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار آمریکا (US $14.99) به فروش می رسد. یکی دیگر از نکات جالب توجه بروزرسانی جدید دست بند Xiaomi Mi می باشد که در آن اشکالات (bug) بر طرف و اپلیکیشن قدرتمند تری روانه ی بازار شد. شما می توانید نرم افزار Mi Fit را از سایت Play Store دانلود کنید.

از جمله مهم ترین ویژگی های این دست بند ارزان قیمت می توان به ضد آب بودن اشاره کرد که تحت استاندارد IP67 نیز می باشد. همان طوری که در تصویر نیز می بینید محصول نام بُرده شده از سه چراغ LED بر روی قسمت رویین آن بهره می بَرد. سیستم الکترونیکی Xiaomi Mi توسط یک باتری ۴۱ میلی آمپر در ساعتی پشتیبانی می شود. طبق ادعای کمپانی سازنده، باتری مورد نظر به مدت سی روز تضمین شده است که قابل تعویض خواهد بود. البته لازم به ذکر است که تمامی محصولات Xiaomi اعم از اسمارت فون یا هر وسیله الکترونیکی دیگر، دارای باتری های قدرتمندی بوده اند و خواهند بود.

xiaomi-mi-band

جالب است بدانید که کاربرد این دست بند فقط در حوزه ی سلامت و پزشکی نیست بلکه می تواند تماس تلفنی و پیام های نوشتاری را به وسیله ی سه چراغ LED یاد شده به کاربر هشدار دهد. قطعاً کمپانی های فعال در حوزه ی فناوری و محصولات دیجیتال در فکر رقابت با این محصول هستند. پس منتظر اخبار بعدی گویا آی تی باشید.

[منبع: UberGizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *