دوباتری در یک تلفن ایده ای جدید در تلفن هوشمند اینوس

دوباتری در یک تلفن ایده ای جدید در تلفن هوشمند اینوس
  • 1394/3/8
  • راضیه نائین
  • 0

افزایش طول عمر باتری موبایل یکی از مهم ترین مسئله ای است که بیشتر کمپانی های تولیدکننده تلفن های هوشمند در تکاپوی آن هستند و هرروز خبرهای جدیدی از دست یافتن به فناوری جدید و یا ایده ای نو برای افزابش طول عمر باتری موبایل ها به گوش می رسد .

به تازگی شرکتی به نام اینوس (Innos) ایده ی جالبی ارائه کرده است. اینوس در گوشی هوشمند جدید خود به نام D6000 از دوباتری استفاده کرده است . تصورش را بکنید گوشی هوشمند شما دو باتری داشته باشد کمی عجیب به نظر می رسد اما این گوشی هوشمند واقعی است و دارای دو باتری ۲۴۸۰ و ۳۵۲۰ میلی آمپر  برساعت است که به راحتی ۳ تا ۵ روز دوام دارد . اما شاید از خودتان بپرسید چطور می توان دو باتری را  همزمان شارژ کرد؟ این شرکت برای این موضوع هم فکری کرده است . اینوس از فناوری اختصاصی با نام DuoCharge در این محصول استفاده کرده است که به محض اتصال کابل شارژر به دستگاه دو باتری داخلی آن به طور همزمان شارژ می شوند.

innos_d6000

گوشی هوشمند D6000 اینوس صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ، پردازنده ی ۸ هسته ای ، دوربین اصلی ۱۶مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. برای خرید این گوشی هوشمند دو سیم کارته مبلغ ۲۹۰ دلار تخمین زده شده است . باید منتظر ماند و دید آیا کاربران تمایلی به خرید گوشی همراهی که دو باتری دارد نشان می دهند .

شما چه نظری دارید آیا این ایده ی جدید را راه حل مناسبی برای افزایش طول عمر باتری تلفن های هوشمند   می دانید؟

منبع : [gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *