گوشی گران قیمت ۶۰۰۰ دلاری اندرویدی معرفی شد

گوشی گران قیمت ۶۰۰۰ دلاری اندرویدی معرفی شد
  • 1394/3/15
  • راضیه نائین
  • 0

گوشی های لوکس و گران قیمت معمولا در میان افراد ثروتمند و مجموعه داران محبوبیت زیادی دارد و بین کمپانی های تولید کننده ی تلفن های هوشمند مرسوم است که از هر مدل گوشی جدید خود یک مدل گوشی لوکس و گران عرضه کنند . به تازگی نیز کمپانی گرسو ، گوشی گران قیمت و تجملی مبتنی بر سیستم عامل اندروید معرفی کرده است .

این تلفن هوشمند جدید  Gresso Regal Gold نام دارد . قابلیت هایی که این تلفن هوشمند را به یک محصول لوکس تبدیل کرده است ، بدنه ای از جنس تیتانیوم است ،نسخه‌ی طلایی رنگ این گوشی نیز از پوششی از جنس PVD بهره گرفته است  و لوگوی کمپانی گرسو با طلای ۱۸ عیار برروی پنل پشتی آن حک شده است .

Gresso-Regal-Gold

این گوشی هوشمند منحصر به فرد نمایشگری ۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و پردازنده ی ۴ هسته ای دارد . دوربین اصلی Gresso Regal Gold سیزده مگاپیکسل و دوربین سلفی آن پنج مگاپیکسل است .ابعاد بدنه‌ی این گوشی گران قیمت  ۸٫۸ در ۷۰٫۲ در ۱۴۳٫۲ میلی متر است و از تیتانیوم درجه ۵ در آن استفاده شده است . سیستم عامل این گوشی اندروید خواهد بود اما هنوز نسخه ی اندروید مورداستفاده در آن اعلام نشده است .

گوشی لوکس کمپانی گرسو به قیمت ۶۰۰۰ دلار به صورت آنلاین در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید . این کمپانی اعلام کرده است که تنها ۹۹۹ عدد از این گوشی هوشمند پر زرق و برق را تولید می کند.

منبع : [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *