سرویس وب اسکایپ برای همه در دسترس قرار گرفت

سرویس وب اسکایپ برای همه در دسترس قرار گرفت
  • 1394/3/26
  • مبين
  • 0

اگر به یاد داشته باشید چند ماه پیش بود که در گویا ای تی خبر از نسخه تحت وب اسکایپ دادیم. این سرویس در ایلات متحده آمریکا برای برخی از کاربران در دسترس قرار گرفته بود. سرویس وب اسکایپ (بتا) اکنون در دسترس عموم قرار دارد تا همه کاربران سراسر جهان از آن استفاده کنند. روز دوشنبه در تاریخ ۵ ژوئن کاربران ایالات متحده آمریکا و انگلستان می توانند از آن استفاده کنند.

سرویس وب اسکایپ به شما اجازه می دهد تا به حساب کاربری خود از طریق مرورگر وارد شوید که این یعنی شما برای مکلمه و چت دیگر نیازی به نصب پلیکیشن اسکایپ نخواهید داشت. این کار بسیار به نفع خود اسکایپ است چراکه کاربران بسیار دیگری هم رو به آن خواهند آورد.

skype_for_web_timeline_450x300

قطعا اگر شما اکانت اسکایپ داشته باشید اپلیکیشن آن را روی گوشی هوشمند خود و هم روی راینه شخصی خود دارید اما متاسفانه اپلیکشن این سرویس برای لینوکس و کروم بوک وجود ندارد اما خوشبختانه با ارائه سرویس تحت وب همه کاربران با هر پلتفرمی می توانند از سرویس خارق العاده اسکایپ استفاده کنند.

skype-for-web

 

اسکایپ تحت وب اکنون از بسیاری از زبان ها پشتیبانی می کند شما می توانید با مرجعه به وب سایت رسمی اسکایپ از جزئیات آن آگاه شده و از آن استفاده کنید.

منبع: [SKYPE FOR WEB]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *