کوالاکام دو پردازنده جدید اسنپدراگون را معرفی کرد

کوالاکام دو پردازنده جدید اسنپدراگون را معرفی کرد
  • 1394/5/20
  • مبين
  • 0

ما هنوز در حال انتظار کشیدن برای دیدن پردازنده قدرتمند جدید اسنپدراگون ۸۲۰ کوالاکام هستیم. اما در عین حال شرکت کوالاکام پردازنده های دیگری را برای گوشی های هوشمند ارائه داده است. این شرکت کالیفورنیایی بدون سرو صدا دو تراشه اسنپدراگون ۲۱۲ و اسنپدراگون ۴۱۲ را در روز دوشنبه معرفی کرد.

snapdragon-copy

 

اسنپدراگوان ۴۱۲ در اصل اواسط ۶۴ بیتی اسنپدراگوان ۴۱۰ است و جانشین آن به شمار می آید. این چیپست حافظه سریع تر ، بهبود آدرنو ۳۰۶ GPU و X5 LTE را نیز ارائه می دهد. این برنامه همچنین از یک دوربین ۱۳٫۵ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم های فول اچ دی پشتیبانی می کند و همچنین از شارژ سریع ۱٫۰ یا ۲٫۰ نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

snapdragon_412_inline_072815_round4-1280x436

 

در همین حال هم اسنپدراگون ۲۱۲ برای جانشینی اسنپدراگون ۲۱۰ آمده است که قدرت بیش تری را در تلفن همراه ارائه خواهد داد. این چیپست یک تجربه شبیه به اسنپدراگون ۴۱۲ را ارائه می دهد اما ۶۴ بیتی نبوده و ۳۰۴ GPU آن مقداری کمتر است. علاوه بر این از سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین نیز پشتیبانی می کند.

snapdragon_212_inline_072815_round4-1280x436

 

هنوز تاریخ دقیق برای عرضه این چیپ ست ها مشخص نشده است و هنوز معلوم نیست که چه زمانی روی گوشی های هوشمند جدید راه اندازی می شوند. با این حال باید منتظر پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ جدید و قدرتمند کوالاکام این شرکت باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *