فبلت اچ‌تی‌سی Ocean Note به یک نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده است

فبلت اچ‌تی‌سی Ocean Note به یک نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده است
  • 1395/10/12
  • مقدم
  • 0

در اوایل ماه گذشته میلادی، دعوت‌نامه رسمی شرکت اچ‌تی‌سی برای رونمایی از یک محصول در ۱۲ ژانویه (۲۲ دی‌ماه) ارائه شد و آنچه که در این دعوت‌نامه جلب‌توجه می‌کند، حرف “U” است. با اینکه در ابتدا نمی‌دانستیم منظور شرکت اچ‌تی‌سی از این دعوت‌نامه چه بوده است، به‌تازگی مشخص شده که شرکت اچ‌تی‌سی در اواخر دی‌ماه از یک فبلت از سری U رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات فاش‌شده توسط @OnLeaks، فبلت اچ‌تی‌سی Ocean Note که در شایعات مختلفی به آن پرداخت شده است؛ با نام اچ‌تی‌سی U اولترا معرفی می‌شود. منبع انتشار این شایعه، هم‌چنین اعلام کرده است که صحت این ادعا چندان مشخص نیست زیرا این خبر را از یک منبع تاییدنشده دریافت کرده است.

به‌هرحال، @OnLeaks مدعی است که گوشی اچ‌تی‌سی U اولترا به نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد بود و هم‌چنین، این فبلت از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده نمی‌کند. شایعه جدید با گمانه‌زنی‌های گذشته مبنی بر عرضه اچ‌تی‌سی Ocean Note بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا که اکنون با نام اچ‌تی‌سی U اولترا شناخته می‌شود، هم‌خوانی دارد.

اچ‌تی‌سی Ocean Note

در کنار این شایعات، پیش‌تر اعلام شد که فبلت جدید شرکت اچ‌تی‌سی به درگاه یواس‌بی Type-C مجهز خواهد بود و شرکت سازنده، اچ‌تی‌سی U اولترا را در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می‌کند. پشتیبانی از دو سیم‌کارت، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای فبلت جدید شرکت اچ‌تی‌سی است.

از دیگر گوشی‌های هوشمندی که شرکت اچ‌تی‌سی به احتمال زیاد در ۱۲ ژانویه معرفی خواهد کرد، می‌توان به گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Smart و اچ‌تی‌سی Ocean Master اشاره نمود. به همن جهت، اکنون بسیار بعید است که شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی X10 را به همراه این سه مدل ارائه دهد و برای رونمایی از نسخه جدیدتر گوشی اچ‌تی‌سی وان ایکس ۹ احتمالاً باید چند هفته دیگر منتظر بمانید.

در صورتی‌که شرکت اچ‌تی‌سی از سه گوشی هوشمند از سری Ocean در ۱۲ ژانویه معرفی نماید، ممکن است پرچم‌دار جدید این سازنده تا اواخر نیمه اول سال ۲۰۱۷ ارائه نشود زیرا مدتی پیش، اعلام شد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در سه ماهه اول سال جدید میلادی، از سه گوشی هوشمند رونمایی می‌کند.

در صورتی‌که شرکت اچ‌تی‌سی در نیمه ژانویه از گوشی‌های سری U رونمایی کند، انتظار داریم که این محصولات به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز شده باشد زیرا تراشه‌های جدید اسنپدراگون، هنوز آماده نشده است و این، بدین معنی خواهد بود که محصولات سری U تنها با نوآوری‌هایی همراه شده‌اند و به عنوان یک سری پرچم‌دار برای نیمه اول سال ۲۰۱۷ از آن‌ها رونمایی نخواهد شد. برای اطلاع در سال جاری، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ به گوشی‌های پرچم‌دار۲۰۱۷ قدرت خواهد داد و عرضه پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با تراشه‌ قدیمی، تنها فروش آن‌ها را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

اچ‌تی‌سی Ocean Note

در رابطه با تغییرات صورت‌گرفته در گوشی‌های سری Ocean، گمان می‌رود که هر سه مدل به جای دکمه‌های فیزیکی کاهش و افزایش صدا، به یک نوار لمسی مجهز خواهد بود و با کشیدن انگشت خود بر روی آن، می‌توانید صدا را کنترل نمایید. هم‌چنین، مدتی پیش اعلام شد که فبلت ۶ اینچی اچ‌تی‌سی Ocean Note به فناوری صوتی تطبیقی مجهز شده است و تنظیمات صدا براساس سر و صدای محیط، به‌طور خودکار تنظیم می‌شود.

از دیگر مشخصات فاش‌شده برای فبلت اچ‌تی‌سی U اولترا، می‌توان به نمایشگر لبه منحنی آن اشاره کرد و این فبلت همانند سری اج سامسونگ، احتمالاً از یک نمایشگر با دو لبه منحنی استفاده می‌کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *