جعبه گشایی گلکسی اس ۶ اج پلاس (منحنی خطرناک)

جعبه گشایی گلکسی اس ۶ اج پلاس (منحنی خطرناک)
  • 1394/5/25
  • مبين
  • 0

پس از مدتها انتظار سامسونگ بلاخره در روز پنجشنبه در طی برگزاری یک رویداد فبلت های گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلسی نوت  ۵ را معرفی کرد و همانطور که انتظار می رفت گلکسی اس ۶ اج پلاس دارای منحنی زیبایی است که نسبت به گلکسی اس ۶ بیش تر شده است. امروز قصد داریم تا نگاهی به محتویات جعبه این دستگاه داشته باشیم پس در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا از محتویات جعبه آگاه شوید.

اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۶ اج پلاس ۵٫۷ اینچ Quad HD Super AMOLE است، حافظه داخلی دستگاه دارای دو گزینه انتخابی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی است و در کمال ناباوری نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه حذف شده است اما سامسونگ ویژگی های بهتری را برای طرفداران ارائه داده است، از نگاه دیگر این سخت افزارهای قدرتمند نیاز به یک باتری غول دارند و با توجه به گزارش معرفی سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس دارای باتری ۳,۰۰۰mAh نیز می باشد. علاوه بر این رم دستگاه ۴ گیگابایت نیز می باشد و قدرت اصلی آن توسط پردازنده جدید Exynos 7420 نیز تامین می شود.سامسونگ علاوه بر اینکه سخت افزار های جدید و پرقدرت را برای این دستگاه به ارمغان آورده است ویژگی های شکفت انگیزی را در این دستگاه ارائه داده است که زا جمله آن ها می توان به استریم زنده یوتیوب، قابلیت های جدید صفحه نمیاش خمیده، شارژ وایرلس یا بی سیم و سیستم پرداخت همراه سامسونگ اشاره کرد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این تصویر متعلق به نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۶ اج پلاس است که از جلو نام آن پیداست.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-1-1280x855

 

در پشت جعبه به مشخصات کلی سخت افزاری گلکسی اس ۶ اج پلاس اشاره شده است.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-2-1280x855

 

و در نهایت در داخل جعبه پد شارژر در کنار کابل USB و همچنین هندزفری دیده می شود.

Samsung-Galaxy-Note-5-30-1280x855

 

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-18-1280x855

 

در تصویر زیر پیداست که شرکت AT&T  اوپراتور آن است.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-17-1280x855

 

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-7-1280x855

 

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *