عمر باتری گلکسی نوت ۵ نسبت به گلکسی نوت ۴ بهبود یافته است

عمر باتری گلکسی نوت ۵ نسبت به گلکسی نوت ۴ بهبود یافته است
  • 1394/5/26
  • مبين
  • 1

گلکسی نوت ۵ سامسونگ به تازگی به رسمیت شناخته شده است و همانطور که آگاه هستید عمر باتری فبلت ها و گوشی های هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که کاربران هم توجه خاصی به آن دارند. این فبلت جدید سامسونگ دارای باتری ۳۰۰۰ mAh است که کمی کوچکتر از اندازه آن به نظر می رسد و نسبت به گلکسی نوت ۴ کاهش یافته است.

اما حقیقت چیز دیگری را بازگو می کند گلکسی نوت ۵ با وجود باتری کوچکتر در واقع عمر باتری بهتری نسبت به گلکسی نوت ۴ دارد.

note-5-battery-1

 

 

به تازگی برخی آزمایشات روی گلکسی نوت ۵ انجام شده است که طول عمر باتری آن را مورد آزمایش قرار داده اند و در آن ۹ ساعت ۱۱ دقیقه روشن مانده است در حالی که این آزمایش روی گلکسی نوت ۴ تنها ۸ ساعت ۴۸ دقیقه نیز می باشد.

note-5-battery-2

 

همچنین مدت طولانی تری را در تست باتری گذرانده است و لازم به ذکر است که گلکسی نوت ۵ مجهز به ویژگی شارژ سریع نیز می باشد و بسیار سریع تر از دیگر دستگاه های قبلی شارژ می شود.

به عنوان یادآوری گلکسی نوت ۵ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD 518ppi، پردازنده Exynos 7420، رم ۴گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی باتری ۳۰۰۰mAh، ویژگی Quick Charge 2.0، پشتیبانی از شارژ وایلرس یا بی سیم و دوربین فوق العاده با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی است و از دیگر مشخصات آن می توان به NFC, Wi-Fi 802.11 و سنسور اثر انگشت نیز اشاره کرد. گلکسی نوت ۵ از پشت شبیه به گلکسی اس ۶ سامسونگ طراحی شده است که از لحاظ ضخامت باریک بوده اما از نظر مشخصات یک هیولای تمام عیار است. سامسونگ نرم افزار S Pen را در این دستگاه برای پشتبانی بهتر قلم بهبود داده است، حال خود این ویژگی بخش های متعددی دارد که می توان از حالت یادداشت برداری در صورت غیرفعال بودن آن استفاده کرد و هچنین امکان امضای سند پی دی اف نیز وجود دارد.

سامسونگ در ماه جاری گلکسی نوت ۵ را روانه بازار جهانی می کند در حالی که قیمت پیش بینی شده این دستگاه از سوی آنالیزگران چیزی در حدود ۷۰۰ دلار است اما هنو سامسونگ خبری درباره قیمت گلکسی نوت ۵ منتشر نکرده است.

منبع: [Phone Arena]

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اپل با سیستم های جاسوسی اش یک شاهی ارزش ندارد انقدر شاخش نکنید به …… سیاه نمی ارزد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *