ایسوس در حال ساخت نسخه ویژه از زنفون ۲ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می باشد

ایسوس در حال ساخت نسخه ویژه از زنفون ۲ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی می باشد
  • 1394/6/1
  • مبين
  • 0

رقابت ۳۰۰ دلاری بین گوشی های هوشمند اندرویدی روز به روز در حال داغ تر شدن است که طرح های جدید را با عملکردهای عالی ارائه می دهند. اگر به یاد داشته باشید شرکت ایسوس زنفون ۲ را به عنوان اولین گوشی هوشمند با رم ۴ گیگابایتی عرضه کرد. حال قرار است که این شرکت یک نسخه ویژه را از زنفون ۲ با نام ZenFone 2 Deluxe که حاوری حافظه داخلی بسیار قوی ۲۵۶ گیگابایتی است که یک الگو چند وجهی مرسوم از آن است.

ایسوس مقدار حافظه ذخیره سازی فوق العاده ای را ارائه دهد که حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن بیش تر از چیزی است که اپل برای دستگاه های خود ارائه می دهد و می توان گفت که از لحاظ حافظه در بالاترین سطح قرار خواهد گرفت.

ZenFone_2_Deluxe.0

 

نسخه ویژه زنفون ۲ در برزیل معرفی شده است و هنوز هیچ کلمه ای درباره در دسترس بودن آن در ایالات متحده آمریکا منتشر نشده است. نسخه اولیه دستگاه در اوایل سال جاری معرفی شد که اکنون با حافظه داخلی بیش تر کاربران را مجذوب خود خواهد کرد.

این نسخه دیوانه کنند از زنفون ۲ قرار است که به زودی روانه بازار شود و انتظار می رود که فورش فوق العاده ای را داشته باشد اما هنوز هیچ کلمه ای درباره قیمت دستگاه نیز اعلام نشده است.

منبع: [theverge]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *