منتظر یک تلفن پرچمدار از شرکت ال جی باشید

منتظر یک تلفن پرچمدار از شرکت ال جی باشید
  • 1394/6/3
  • پرهام
  • 0

اوایل سال میلادی جاری، آقای جون هو (Jun-ho)، رئیس بخش تلفن های شرکت ال جی الکترونیک، از عرضه یک محصول بسیار با کیفیت و عالی ( S super-premium handset) در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ خبر داد. با این که هنوز اطلاعات زیادی از این محصول منتشر نشده اند، اما به نظر ما باید منتظر یک تلفن درخشان با جنس بدنه فلز و شیشه که در بین پرچمداران این روزها بسیار محبوب است، از شرکت ال جی باشیم. به هر حال شرکت ال جی نیاز به پاسخی به تلفن های گلکسی اس ۶ اج پلاس و نوت ۵ دارد.

با این حال دیروز در مصاحبه ای جدید، آقای جون هو دوباره از یک تلفن اسرار آمیز در آینده نه چندان دور صحبت کرد اما در عین حال استفاده از عبارت سوپر پریمیوم برای آن را انکار کرد. با این حال رئیس دپارتمان موبایل شرکت ال جی تایید کرد که این محصول یک پرچمدار با کلاس با است و در یک چهارم پایانی سال جاری روانه بازار خواهد شد.

در ادامه با مشروح خبر همراه گویا آی تی باشید.

۲

شایعات و حدس ها حاکی از این است که پرچمدار جدید ال جی یک فبلت خواهد بود و مستقیما به جنگ گلکسی نوت ۵ و همچنین آیفون ۶ اس پلاس (البته در آینده) می رود. با این حال این موضوع که آیا شرکت ال جی یک قلم استایلوس به فبلت خود اضافه می کند یا خیر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با این تفاسیر نظر شما در مورد این محصول و موفقیت آن چیست؟ شرکت ال جی به چه دلیل این محصول را در مقطعی Super premium و حالا High class نامیده است؟ آیا امکان ویژه ای در این محصول قرار دارد؟ نظرات خود را در بخش پایین با ما و خوانندگان گویا آی تی در میان بگذارید.

منبع مطلب: وب سایت های فون آرنا و ET News

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *