ال جی جی ۴ پرو با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و دوربین دوگانه عرضه می شود

ال جی جی ۴ پرو با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و دوربین دوگانه عرضه می شود
  • 1394/6/8
  • مبين
  • 0

اگر به یاد داشته باشید بعد از کنگره جهانی موبایل بود که شرکت ال جی گوشی هوشمند ال جی جی ۴ را به عنوان آخرین پرچم دار خود معرفی کرد پس از عرضه بازار جهانی این دستگاه شرکت ال جی اعلام کرد که نسخه جدید و به روز شده آن را با نام ال جی جی ۴ پرو معرفی می کند و اگر شایعات را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که ال جی این دستگاه را تا پایان سال جاری معرفی می کند.

ال جی جی ۴ پرو قرار است که به عنوان یک تبلت روانه بازار کرده جنوبی شود و پس از آن عرضه جهانی آن صورت می گردد. در حال حضار به لطف شایعاتی که رسانه های کره ای منتشر کرده اند برخی از مشخصات احتمالی دستگاه فاش شده است. همانطور که گفتیم ال جی جی ۴ پرو یک فبلت خواهد بود که دارای یک صفحه نمیاش بزرگتر یعنی ۵٫۸ اینچی با وضوح QHD خواهد بود. هنوز نوع پردازنده مشخص نشده است و ال جی چیزی را درباره پردازنده نوع SoC مشخص نکرده است. با این حال فرصت خوبی است که ال جی به کوالاکوام باز گردد.

lg-g4-display-04-640x359-600x337

علاوه بر این آنطور که پیدا است ممکن است جی ۴ پرو مجهز به یک دوربین دوگانه با ویژگی های عالی باشد اما خوب لازم به ذکر است که این خبر هنوز از سوی خود ال جی تایید نشده است. اگر به یاد داشته باشید دوربین های Dual یا دوگانه برای اولین بار توسط اچ تی سی در گوشی هوشمند HTC One M8 ارائه شد که امکان فوکوس در عکس ها را افزایش می دهد. با این حال باید منتظر انتشار اخبار حقیقی از سوی ال جی درباره ال جی جی ۴ پرو باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *