تبلت ۱۸٫۴ اینچی سامسونگ با قیمت ۵۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد

تبلت ۱۸٫۴ اینچی سامسونگ با قیمت ۵۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد
  • 1394/8/5
  • مجید جعفری
  • 0

The-giant-Samsung-Galaxy-View-tablet-could-cost-599ماه پیش بود که سامسونگ تبلت غول پیکر ۱۸٫۴ اینچی جدید خود را با نام Galaxy Tab View معرفی کرد. شاید بهتر باشد این مدل را دسته ی دیگری از گجت ها طبقه بندی کنیم چرا که ابعاد آن حتی از صفحه نمایش های معمول لپتاب ها نیز بزرگ تر است. در حالی که به زمان عرضه View نزدیک و نزدیک تر می شویم، سامسونگ اطلاعات بیش تری را از این مدل منتشر می کند. در ادامه به بررسی مشخصات منتشر شده این تبلت می پردازیم.

صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی Galaxy Tab View دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است که در کنار یک باتری قدرتمند، می تواند ۸ ساعت و نیم به طور مداوم ویدئو نمایش دهد. علاوه بر این، View به پردازنده ۸ هسته ای Exynos 7580 مجهز شده که دارای فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتزی است. ۲ گیگ رم، پشتیباتی از microSD و دوربین ۲ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این تبلت هستند.

Samsung-Galaxy-View-01سامسونگ هنوز در رابطه با تاریخ عرضه تبلت View سخنی به میان نیاورده اما به نظر نمی رسد زمان زیادی تا ورود آن به بازار مانده باشد. حتی B&H و Adorama که جزء بزرگ ترین فروشنده های آمریکا به حساب می روند، از هم اکنون پیش فروش مدل ۳۲ گیگابایتی و مجهز به Wifi این تبلت را با قیمت ۵۹۹ دلار آغاز کرده اند.

Samsung-Galaxy-View

Galaxy Tab View شاید بزرگ ترین تبلتی باشد که تا کنون توسط شرکت های مطرح تولید کننده تبلت ساخته شده است. باید گفت کار با چنین تبلتی اصلا کار آسان و لذت بخشی به نظر نمی رسد و قشر خاصی از کاربران مشتری این تبلت خواهند شد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *