مشخصات LeTV LeMax Pro توسط GFXBench منتشر شد

مشخصات LeTV LeMax Pro توسط GFXBench منتشر شد
  • 1394/9/24
  • مجید جعفری
  • 0

مدتی پیش مشخصات تلفن هوشمند LeTV Max Pro که با نام مستعار X910 شناخته می شود توسط AnTuTu منتشر شد. اکنون نوبت به GFXBench رسیده تا مشخصات مدل دیگری از این دستگاه که LeTV LeMax Pro نام دارد را بر اساس آزمایشات خود منتشر کند. مشخصات این دو تلفن به جز اندازه ۱۸٫۴ اینچی صفحه نمایش LeMax که به اشتباه توسط GFXBench منتشر شده، بسیار شبیه به یک دیگر است.

بر اساس اطلاعاتی که GFXBench منتشر کرده LeTV LeMax Pro به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مجهز است. پردازنده به کار رفته در این تلفن یک پردازنده ۴ هسته ای ۲٫۱ گیگاهرتزی متعلق به Snapdragon 820 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم است. پردازنده ی گرافیکی این دستگاه نیز مدل Adreno 530 است. بهره مندی از اندروید ۶ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات LeTV LeMax Pro هستند.

در رابطه با دوربین LeTV LeMax Pro باید گفت اطلاعات متفاوت اما نزدیک به همی از هر دو بنچمارک منتشر شده است. براساس اطلاعات AnTuTu این تلفن به دو دوربین ۴ و ۲۱ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود اما همان طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید GFXBench چیز دیگری می گوید.

در حال حاضر تصویر خاصی از این تلفن منتشر نشده اما با توجه به این که مدت زیادی تا دریافت گواهی نامه TENAA توسط LeTV LeMax Pro نمانده تصاویر این تلفن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

le

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *