CES 2016: معرفی تلویزیون های اندرویدی ۴K سونی

CES 2016: معرفی تلویزیون های اندرویدی ۴K سونی
  • 1394/10/21
  • مجید جعفری
  • 0

شرکت سونی همیشه به تولید تلویزیون های باکیفیت و پیشرفته مشهور بوده و یکی از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی های مربوط به این نمایشگرهاست. این شرکت این بار نیز با دست پر به نمایشگاه CES آمده و تلویزیون هایی متفاوت تر از قبل را معرفی کرده است.

این بار شرکت سونی اقدام به معرفی تلویزیون های اندرویدی کرده است. XBR-X930D, XBR-X940D, and XBR-X850D تلویزیون های اندرویدی جدید سونی هستند که به صفحه نمایش گر های ۴K مجهز شده اند. اگرچه مدل XBR-X940D تنها در اندازه ی ۷۵ اینچی روانه بازار می شود اما تلویزیون های سری XBR-X850D در اندازه های ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچی تولید خواهند شد. در طرف دیگر مدل های XBR-X930D قرار دارند که تنها دو حق انتخاب ۵۵ و ۶۵ اینچی برای خرید آن ها وجود دارد.

SonyX930D

تمام مدل های گفته شده از صفحه نمایش های Triluminos بهره مند هستند. علاوه بر این پردازشگر صفحه نمایش های ۴K این مدل ها، پردازنده X1 است که بر اساس گفته های سونی رنگ، کنتراست و شفافیت تصاویر را به میزان چشم گیری بهبود بخشیده که این امر موجب افزایش کیفیت تصاویر ۴K می شود.

در حالی که هیچ صحبتی در رابطه با قیمت این مدل های نشده اما احتمال می رود این تلویزیون ها در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار شوند.

SonyX930DHDRvsNonHDR - Copy

منبع : GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *