مارشملو تاکنون چه تعداد از گجت های اندرویدی را تصاحب کرده است؟

مارشملو تاکنون چه تعداد از گجت های اندرویدی را تصاحب کرده است؟
  • 1394/11/14
  • مجید جعفری
  • 0

با شروع ماه جدید گوگل لیست میزان استفاده از توزیع های مختلف اندروید را بروز کرد و بنابراین مارشملو بالاخره توانست بیش از یک درصد از دستگاه های اندرویدی را تصاحب کند. اگر بخواهیم دقیق تر شویم باید گفت در حال حاضر ۱٫۲ درصد از دستگاه های اندرویدی میزبان اندروید مارشملو بوده اند.

این آمار واقعا برای مارشملو ناامید کننده است چرا که اگر نگاهی به عقب بیندازیم باید گفت در طی چندین ماهی که از زمان انتشار این سیستم عامل می گذرد، نتوانسته آن طور که باید در بین کاربران محبوبیت پیدا کند. البته گفته می شود از این پس مارشملو روند رشد تصاعدی را به ثبت برساند چرا که آپدیت این نسخه به زودی برای دستگاه های اندرویدی زیادی منتشر خواهد شد.

j

در رابطه با دیگر توزیع های اندروید باید گفت اندروید ۵ یا لالی پاپ با پیشرفت از ۳۲٫۶ درصد در ماه گذشته و ۲۹٫۵ درصد از ماه دسامبر در حال حاضر ۳۴٫۱ درصد از کل دستگاه های اندرویدی را شامل می شود. همان طور که در جدول نیز مشاهده می کنید این اندروید KitKat است که با تصاحب ۳۵٫۵ درصد از گجت های اندرویدی جلوتر از دیگر توزیع ها قرار دارد. در این لیست همچنان نام اولین نسخه اندروید یعنی Froyo نیز با در دست داشتن ۰٫۱ درصد از بازار به چشم می خورد که البته گفته می شود در گزارش ماه آینده گوگل دیگر نامی از این سیستم عامل دیده نشود.

منبع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *