معرفی (Samsung Galaxy J7 (2016

 معرفی (Samsung Galaxy J7 (2016
  • 1395/1/12
  • زهرا معبودی
  • 3

درست سه روز پیش بود که سامسونگ در روز های آخر از ماه سوم میلادی، از گلکسی جدیدش موسوم به Galaxy J7 رونمایی کرد هر چند برای این گوشی تاریخ انتشار مشخص نشده است اما به نظر می رسد Galaxy J7 یک دستگاه چندان متفاوت از دیگر سیستم های سامسونگ نباشد. این بار به معرفی و بررسی این سیستم می پردازیم . بکاربردن عبارت ۲۰۱۶ در کنار این دستگاه شاید نشان از بروز رسانی های متمادی در سال های آتی با این برند و نام Galaxy J7 باشد!

Samsung-Galaxy-J7-2016-1

دستگاه هوشمند اندرویدی Galaxy J7 در رده ی گوشی هوشمند دسته بندی شده که از اندروید ۵٫۱ پشتیبانی می کند. در حالی که نسخه ۶ اندروید کم کم در آستانه ی بروز رسانی است انتخاب این ورژن از اندروید از طرف سامسونگ کار جالبی است! از طرفی با وجود اینکه اپل با یک عقبگرد این بار به تولید یک گوشی هوشمند با اندازه ی کوچک نمود، سامسونگ کماکان رقابت خود را با گوشی های بزرگ قامت ادامه می دهد.  ابعاد در نظر گرفته شده برای این سیستم هوشمند اندرویدی ۱۵۱٫۷ x 76 x 7.8 میلی متر می باشد. این گوشی ۱۷۰ گرمی که کمی از اندازه ی وزن متوسط سنگین تر است در سه رنگ صورتی، طلایی و سفید طراحی شده است. نمایشگر یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی است که با رزولوشن  ۱۰۸۰ x 1920تراکم پیکسلی عالی بالا تر از ۴۰۰ پیکسل در اینچ در اختیار کاربران قرار داده است.

Samsung-Galaxy-J7-2016-0

این بیانگر این است که گوشی مورد نظر از نظر شتاب عملکردی نمایشگر، حساسیت تاچ، و حتی دقت رنگ و واقعی بودن رنگ ها در حد عالی است. تکنولوژی بکار گرفته شده برای ساخت نمایشگر این گوشی Super AMOLED بوده که در کنار آن، وجود سنسور های نوری و مجاورتی از امکانات آن می باشد. سامسونگ هیچ تضمیمی برای ضد خش بودن و حتی ضد رطوبت بودن نمایشگر این گوشی نداده بنابراین باید مراقب باشید.

دوربین های این گوشی همچون دیگر گوشی ها به صورت یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با فلش led و یک دوربین سلفی گیر ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. جالب اینجاست که سلفی گیر این گوشی دارای فلش است تا تصاویری با کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد.

Samsung-Galaxy-J7-2016-2

از نظر پردازنده، نیز باید بگوییم که این گوشی دارای یک پردازنده ی ۴ هسته ای است که سامسونگ ترجیح داده نام آن را فاش نکند. حتی سامسونگ در معرفی خود از نام و شرکت سازنده ی پردازنده ی گرافیکی این گوشی هم صحبت به عمل نیاورده است.

حافظه رم این دستگاه یک حافظه ۳ گیگابایتی است که در کنار حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، به پردازش داده ها کمک می کند. خوشبختانه قرار دادن اسلات میکرو اس دی، در این گوشی به کاربر امکان ارتقای حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت را داده است.

از نظر میزان عمر باتری باید به این فکر کنید که یک باتری ۳۳۰۰  میلی آمپری در اختیار شماست تا موتور این گوشی را روشن نگه دارد. هنوز از مدت زمان عمر این باطری در عمل چیزی برملا نشده است.

Samsung-Galaxy-J7-2016-3

رادیوی این گوشی از موج  FMپشتیبانی می کند اما از پخش کننده ی صدای استریو در آن خبری نیست. در این گوشی از امکانات وای فای و بلوتوث نیز استفاده شده است اما نمی توان تضمین داد که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای این منظور استفاده شده باشد.

هنوز از قیمت، امکانات جانبی، پاسخگویی در عمل و حتی ورژن های توسعه یافته این گوشی هوشمند جدید سامسونگ خبری در دست نیست.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. با سلام
    لطفا اگر اخباری درباره مانیتورهای جدید ال جی دارید قرار دهید مخصوصا مانیتورهای جدید فول اچ دی ال جی که در سایت های جهانی آورده شده است.
    با تشکر

  2. من میخوام یک گوشی گلکسی سامسونگ بخرم
    اما بین دومدل گیرکردم یکی:Samsung Galaxy J7 Dual SIM SM-J700F/DS Mobile Phone

    یکی دیگه ام:Samsung Galaxy A5 (2016) Dual SIM SM-A510FD Mobile Phone

    تاجایی که بررسی کردم امکانات هردو تقریبا مشابه هست
    اما نمیدونم ای۵ که به نسبت قیمتش یک میلیون ودویسته به j7 هشتصد تومنه می ارزه یانه؟ ینی این۳۰۰ تومن اختلاف ارزششو داره؟
    چون من زیریک تومن میخواستم هزینه کنم
    ممنون میشم اگه کسی تاح الا ازاین مدلا داشته راهنماییم کنه بدجورگیرکردم

    1. ببنید از نظر سخت افزاری تقریبا برابر هستن
      اما از نظر جنس بدنه A5 بهتره و حسگر اثر انگشت داره و تراکم پیکسلی تقریبا دو برابر j7 2016 رو داره
      در عوض باتری j7 2016 قابلیت تعویض داره و باتریش خیلی بهتر از A5 هست و اندروید ۶ رو داره
      دوربین هر دو هم تقریبا مشابهه اما دوربین جلوی j7 2016 فلش داره
      در کل A5 امکانات بیشتر و ظاهر بهتری نسبت به j7 داره اما سخت افزار و دوربین مشابهی دارن
      بستگی به نیاز خودتون داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *