امکان تماس ویدویی هم اکنون در پیام رسان واتس اپ ( نسخه بتا )

امکان تماس ویدویی هم اکنون در پیام رسان واتس اپ ( نسخه بتا )
  • 1395/2/21
  • زهرا معبودی
  • 0

با قدرت گرفتن هر چه بیشتر برخی از رقبای واتس اپ، این شرکت تصمیم دارد هر چه سریع تر قابلیت های آن را ارتقا بدهد تا به نتیجه خوبی در جذب توجه کاربران برسد. هفته های پیش شایعاتی حاکی از افزودن تماس ویدیویی به واتس اپ رواج پیدا کرد که این روزها بنظر می رسد دارد به حقیقت می پیوندند.

One-1-2-800x450

 برخی از کاربران واتس اپ در حال حاضر ادعای این را دارند که در نسخه ی بتای آن ها امکان برقراری تماس ویدیویی وجود دارد. اسکرین شات هایی که ارائه شده از سیستم همین کاربران گرفته شده است.

 از طرفی یک ویژگی دیگر نیز قرار است به گروه های تلگرامی اضافه شود که آن هم ارائه در خواست دعوت و لینک دعوت به گروه ها توسط اعضای گروه ها برای یک دیگر است که در این مورد بنظر می رسد می خواهد با تلگرام رقابت داشته باشد. البته شایعات دیگری حاکی از این است که این قابلیت توسط تکنولوژی های NFC و کدهای کیو آر صورت می گیرد.

 در اخبار گذشته اعلام کرده بودیم که واتس اپ قصد دارد صندوق پستی مخاطبین برای آی او اسی ها و دکمه ی تماس مجدد را فراهم کند. به نظر می رسد به خاطر تعلل های واتس اپ پیام رسان بلک بری به نام BBM نیز به لیست رقبایش اضافه شده چرا که این اپلیکیشن از این نوع تماس پشتیبانی می کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *