عرضه اندروید مارشمالو برای گلکسی ای ۵ آغاز گردید.

عرضه اندروید مارشمالو برای گلکسی ای ۵ آغاز گردید.
  • 1395/5/11
  • زهرا معبودی
  • 0

کاربران گوشی های اندرویدی دائما به دنبال آخرین بروزرسانی ها برای گوشی خود هستند و این موضوع به یک دغدغه پر هیاهو برای آنها تبدیل گریده است. تقریبا یک ماه پیش بود که کمپانی سامسونگ یرای نسل اول از گلکسی ای ۷ خود اندروید مارشمالو را عرضه نمود. وحالا خبرهایی به گوش می رسد که این شرکت قصد دارد نسل اول از گلکسی ای ۵ را نیز به مارشمالو مجهز نماید.

با توجه به علاقه کاربران برای بروز بودن تلفن همراهشان، کاربرانی که گوشی تلفن هوشمند شان دارای رام های غیر رسمی و غیر استاندارد است د راین میان تنها مانده اند. زیرا امکان بروزرسانی را نداشته و از طرفی هم تعویض رام برای کاربران معمولی کاری دشوار به نظر می رسد.

کمپانی سامسونگ چندی پیش اقدام به بروزرسانی گوشی هوشمند گلکسی ای ۷ نمود و به تازگی در اقدامی قابل تقدیر قصد دارد نسل اول گوشی گلکسی ای ۵ خود را نیز به این نسخه از اندروید(مارشمالو) مجهز نماید.

گوشی فوق که دو سال قبل عرضه گردیده است. در ابتدای عرضه مجهز به اندروید ۴٫۴ بوده سپس سامسونگ در ماه می سال (اردیبهشت ماه ۹۴)۲۰۱۵ سیستم عامل عرضه شده برای این گوشی را به آبنبات چوبی (اندروید نسخه ۵) تغییر داد و حالا با گذشت ۸ ماه از آخرین آپدیت این شرکت اعلام نموده که می خواهد نسخه ۶ اندروید را برای این گوشی ها نیز عرضه نماید و این باعث خوشحلی بیش از حد کاربران گلکسی ای ۵ گردیده است.عرضه این بروزرسانی از اروپا و آفریقا شروع شده است و تمامی پچ های امنیتی گوگل را داراست. در حال حاضر گوشی هایی که دارای شماره ساخت A500FUXXU1CPG2 هستند می توانند آماده دریافت مارشمالو باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *