بکارگیری سنسور فشار انگشت در آیفون ۷ هم به بیرون درز کرد

بکارگیری سنسور فشار انگشت در آیفون ۷ هم به بیرون درز کرد
  • 1395/5/18
  • زهرا معبودی
  • 0

همه اهالی تکنولوژی بی صبرانه منتظر این هستند که ماه بعدی فرا برسد تا شاهد رونمایی از جدیدترین سرویس های هوشمند اپل باشند. گوشی های اپلی دارای ویژگی هایی است که اخیرا در مورد آن صحبت هایی شده است. برای نمونه می توان به رونمایی از سه نمونه گوشی برای آیفون ۷ اشاره کرد که هر کدام ویژگی هایی دارند. برای مثال حذف جک ۳٫۵ میلی متری خروجی صدا، تغییر محل قرار گیری خط آنتن و حتی همکاری همزمان دو دوربین در آیفون ۷ پلاس از نمونه های این تغییرات می توان به شمار آورد اما ظاهرا شایعات و اخبار قرار است یکی پس از دیگری ذهن کاربران  را به خود درگیر کند. در خبرهای اخیر شنیده شد که دکمه خانه یا HOME آیفون ۷ به سنسور فشار تجهیز شده که کاربرد های خاص خود را دارد.

Pressure-sensitive sensor

وقتی کاربری این دکمه را بزند، به راحتی می تواند با حس یک ویبره، عکس العمل گوشی را مشاهده کند و نیازی نیست فشار بیش از حد به آن وارد کند و حالت کلیک کردن ایجاد کند. کسانی که مک بوک دارند احتمال زیاد با این ویژگی آشنایی دارند.

چالش حذف جک ۳٫۵ میلی متری باعث شده که رسانه ها زیاد به آن بپردازند اما رسانه ها به این هم اشاره دارند که جایگزین این جک ۳٫۵ میلی متری، یک بلندگو است. بدین صورت کیفیت صدای خروجی دستگاه کاملا با کیفیت و متفاوت خواهد بود.

 اینکه دوربین های این گوشی با هم کار می کنند کمک می کند که تصاویر وضوح و دقت رنگ بیشتری داشته باشند و جزییات بیشتری را به نمایش گذارند که البته تحلیل ما این است که این دوربین دوگانه کمک خواهد کرد که در آینده امکان ضبط فیلم ۴K در گوشی های اپل فراهم شود.

Pressure-sensitive sensor

 سری آیفون ۷ آخر شهریور امسال معرفی می شوند که در کنار آن ها رونمایی از ساعت اپل بر جذابیت مراسم خواهد افزود. شما می توانید این مطلب را با دوستان اپل دوستتان از طریق شبکه های اجتماعی در میان بگذارید و با ارسال نظرات خود در مورد تغییرات ایفون ۷، میزان استقبال ایرانی ها را نسبت به این سیستم جدید به نمایش گذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *