مایکروسافت بازی Halo Wars 2 را مطابق خواست کاربران تغییر می دهد

مایکروسافت بازی  Halo Wars 2 را مطابق خواست کاربران تغییر می دهد
  • 1395/5/23
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر رویداد نمایشگاه E3 امسال را بخاطر داشته باشید، حتما می دانید که مایکروسافت در این رویداد، بازی جدیدش را به نام halo wars 2 معرفی کرد. بعد از این معرفی برای اینکه کاربران بیشتر با این بازی آشنا شوند دمویی از آن را در اختیار آنان قرار داد. اما در یک خبر متوجه شدیم مایکروسافت یک نسخه بروز رسانی شده دیگری در مورد این گیم در اختیار کاربران قرار می دهد که با نسخه دموی اولیه بسیار تفاوت دارد. برای دریافت این بروز رسانی باید تا ابتدای سال ۲۰۱۷ صبر کنید.

 در ادامه این خبر که توسط توسعه دهندگان بازی نشر شده، به این اشاره شده که مایکروسافت این تغییرات را با توجه به بازخورد هایی که از نسخه دموی اولیه از کاربران دریافت کرده، روی بازی اعمال کرده است. از جمله مشکلاتی که این بازی را در تجربیات اولیه خود تهدید می کرد، برقراری ارتباط اینترنتی و سرور های بازی بوده است که مایکروسافت در حال حل کردن این موضوع بوده و پیش بینی می شود نتوان آن را به طور کامل حل کرد.

Halo Wars 2

 از جمله تغییراتی که مایکروسافت روی این بازی اعمال کرده شمار نیروها در بازی می باشد. از طرفی رابط کاربری مورد پسند بسیاری از کاربران نبوده و این شرکت نسبت به آن بی توجه نبوده و تغییراتی را در آن ایجاد کرده است.  این تیم اعلام داشته اند که ۵ بخش از این بازی بیش از هر چیز، ذهن آن ها را به خود مشغول کرده که شامل شامل کنترل، قابلیت‌های رهبری نیروها، پایگاه‌ها، منابع و انرژی و جمعیت می‌شوند.

 در واقع مایکروسافت قصد دارد با تغییر کنترل بازی، کاری کند که گیمرها عملکردی سریع داشته باشند و با نیرو ها بهتر ارتباط برقرار کنند.

هر چند بخش قدرت رهبری توسط بسیاری از کاربران گنگ و نا مفهوم می باشد اما اگر بتوان آن را درک کرد بازی جذابیت دو چندانی پیدا خواهد کرد.

 به هر حال باید منتظر این بروز رسانی باشیم تا عملا آن را تجربه کنیم. آیا شما در مورد بازی های قبلی مایکروسافت تجربیات سازنده ای دارید که این بازی ها را برایتان لذت بخش تر کرده باشد؟ اگر می خواهید دوستانتان را از بروز رسانی جدید مایکروسافت مطلع کنید می توانید این خبر را روی رسانه های اجتماعی خود به عنوان یک گیمر فعال نشر دهید.

منبع: VG247

‌‌‌‌

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *