اسپاتیفای به طور اختصاصی به موسیقی بازی می پردازد

اسپاتیفای به طور اختصاصی به موسیقی بازی می پردازد
  • 1395/5/23
  • زهرا معبودی
  • 0

درست مثل فیلم ها که اگر موسیقی نداشته باشند انگار که چیزی کم دارند، بازی ها هم به شدت به موزیک وابسته هستند. از همان بچگی ها به یاد داریم که وقتی در حال بازی کردن با دستگاه های بازی بودیم، یک طنین خاطره انگیز و فعال ما را برای ادامه بازی کوک می کرد. حالا این مقوله به یک موضوع مهم در گیم ها تبدیل شده است. در واقع نمی توان از موسیقی بازی ها به راحتی رد شد.این موضوع انقدر مهم شده که حالا اسپاتیفای بخش مهمی راه اندازی کرده و آن را موسیقی بازی نام گذاری کرده است. در این قسمت به موسیقی متن بازی های ویدیویی و دیگر موسیقی هایی که لازمه گیم ها هستند پرداخته می شود. البته تا قبل از این، موضوع موسیقی در بازی مد نظر اسپاتیفای قرار گرفته بود و می توانستید با وارد شدن به این سرویس مورد  موسیقی ها را گوش دهید اما حالا با دسته بندی های معقولانه تری روبرو هستید و این یعنی اسپاتیفای برنامه جدیدی دارد.

 spotify

با باز کردن اسپاتیفای خودتان می توانید مستقیم به سراغ لیست های پخش موسیقی بروید که از افراد مشهور و هنرمندان معتبری جمع آوری شده است.  حتی اگر به سبک خاصی علاقه دارید می توانید متناسب با سبک های مهم و پر طرفداری که اسپاتیفای گردآوری کرده است، سبک مورد نظر خود را دنبال کنید.

اگر در بچگی اوقات زیادی را با سگا سپری می کردید مطمئنا موسیقی Outrun به گوشتان آشنا است اما نکته مهم تر این است که حالا می توانید موسیقی های مختلفی که با این سبک رابطه دارند، را در زیر گروه Outrun مشاهده کنید و بشنوید.

حالا توصیه ما به شما این است که سری به اسپاتیفای خود بزنید و بخش Gaming را باز کنید و به سراغ موسیقی ها بروید. اگر دوست دارید این موسیقی ها را دانلود کنید به وب سایت موسیقی اسپاتیفای  به آدرس spotify-gaming.com سری بزنید و هر چه دوست دارید دانلود کنید. راستی آیا به این فکر می کردید که بتوانید نواهای بیاد ماندنی دوران کودکی تان را دانلود کنید؟ این مطلب را در شبکه های اجتماعی تان نشر دهید تا دیگر افراد هم بتوانند خاطرات خوش کودکی و نوجوانی خود را دوباره زنده کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *