آیا می دانید Airpod با کدام دستگاه های اندرویدی و iOS سازگار است؟

آیا می دانید Airpod با کدام دستگاه های اندرویدی و iOS سازگار است؟
  • 1395/6/21
  • زهرا معبودی
  • 0

 همانطور که می دانید در رویداد اخیر اپل که در سانفرانسیسکو برگزار گردید، این شرکت، به معرفی اسمارت فون های جدیدش موسوم به خانواده آیفون ۷ و البته چند سرویس دیگر و محصول جدید پرداخت. ماحصل رویداد رونمایی محصولات اپل و معرفی ویژه آیفون ۷ در بر دارنده تمام چیزهایی است که در این رویداد رخ داده و  نباید از شما پنهان بماند!

هر چند آیفون ۷ جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای گوشی های هوشمند را در خود جای داده اما وجود امکانی مثل Airpod در آن موجب شده که این گوشی بیش از نسل های قبلی توجه دیگران را به خود جلب کند. Airpod های اپل کوچک هستند و از طرفی می توانند براحتی گم شوند. اگر این ایرپاد ها گم شوند، کاربران ناچارند برای خرید آن ها به طور مجدد هزینه ۱۵۹ دلار را پرداخت کنند و این چیزی است که کاربران از آن واهمه دارند.

Airpod

با توجه به سخنرانی هایی که در مورد تکنولوژی های جدید بکار رفته در سیستم های اپل بکار رفته شنیده شده، به کرات این جمله به چشم می خورد کهAirpod ها راه توسعه تکنولوژی شنیداری را در محصولات اپل و دیگر محصولات باز کرده اند. همچنین بارها شنیده ایم که این Airpod ها می توانند به برخی از سیستم های هوشمند مبتنی بر ios سرویس دهی کنند.

Airpod ها دستگاه های هوشمندی هستند که به عنوان یک هدست بلوتوثی شناخته شده اند اما قابلیت های جالب دیگری هم دارند مثلا دارای سنسورهایی است که می تواند تشخیص دهد که آیا این گجت در گوش شما به درستی قرار گرفته است یا نه!

airpod

با توجه به بلوتوثی بودن آن این منطقی است که فکر کنیم تمام گوشی ها و تبلت ها و به طور کلی سیستم های مبتنی بر ios  که  دارای بلوتوث هستند از این سیستم پشتیبانی می کنند؛ که البته این گفته تقریبا درست است.

در وب سایت اپل اخیرا در باره سازگاری Airpod با سسیستم های مختلف اپلی اخباری درج شده که نشان می دهد که این سیستم با کدام یک از محصولات اپل قابل سازگاری است. این دستگاه ها را در زیر مشاهده می کنید

airpod با کدام محصولات اپل سازگار است

همانطور که پیش تر گفته شد این محصول یک سیستم مبتنی بر بلوتوث است که از دستگاه های بلوتوثی ios پشتیبانی می کند. البته این به این معنی نیست که Airpod  به دیگر دستگاه های بلوتوثی سرویس دهی نمی کند چرا که در عمل دیده ایم که Airpod به تمام اسمارت فون های اندرویدی به خوبی سرویس دهی می کند و قابلیت سازگاری با آن ها را داراست.

نظر شما در مورد Airpod های جدید اپل چیست؟ این سیستم در نسل بعدی آیفون چقدر می تواند تغییر کند و چقدر می تواند کارکرد گوشی ها را سهولت بخشد؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی به علاقمندان به Airpod بگویید که می توانند از آن روی گوشی های اندرویدی شان هم استفاده کنند.

 منبع: addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *