بازی پوکمون گو گوشی روت و جیلبریک شده را ممنوع کرد

بازی پوکمون گو گوشی روت و جیلبریک شده را ممنوع کرد
  • 1395/6/22
  • انصاری پور
  • 0

در آپدیت جدید بازی محبوب پوکمون گو اتفاق های تازه و مهمی شکل گرفت که روند رشد و یا افول بازی از نقطه نظر های متفاوت را در آینده رقم خواهد زد. با گویا آی تی در ادامه همراه باشید.

pokemon-go-cp-1200x675

همان طور که در این هفته شاهد بودیم آپدیت جدید Pokemon Go به صورت رسمی وارد مارکت شد که اضافه شدن Pokemon Buddy به عنوان همراه در کنار آواتار خود شخص و چند بهبودی از قبیل راحت تر شدن امکان لمس کردن پوکمون های کوچکتر در نقشه و رفع مشکل عدم نمایش باز شدن تخم ها (egg) از آن جمله بود.

اما مهمترین و انقلابی ترین تغییر در بازی امکان پشتیبانی از گجت جدید Pokemon Go Plus می باشد. این گجت به صورت دستبند به زودی و در هفته جاری در دسترس عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت. قیمت این دستبند ۳۵ دلار در نظر گرفته شده است.

pokemon-go-plus

پس از ارائه این آپدیت شرکت Niantic به صورت رسمی اعلام کرد دیگر بازی از گوشی های روت شده اندروید و جیلبریک شده iOS پشتیبانی نخواهد کرد و دلیل این امر جلوگیری از سوء استفاده هکر ها برای دور زدن قوانین اساسی بازی است. پیش از این عده ای از بازیکنان به اصطلاح متقلب بازی بدون پیمودن مسافتی به صورت مجازی مشغول گشت زنی در نقشه و جمع آوری پوکمون ها بودند که شرکت نیانتیک را بر آن داشت تصمیم حاضر را بگیرد. البته این تصمیم مورد اعتراض بسیاری از کاربران صادق بازی که گوشی های روت و جیلبریک شده دارند اما به قوانین بازی احترام می گذارند، قرار گرفته است. که ممکن است باعث شود خیل عظیمی از کاربران به همین دلیل مجبور به کناره گیری از بازی شوند. ولی به نظر می رسد شرکت نیانتیک برای تضمین و حفظ بازار دستبند های جدید خود هم که شده مجبور به اتخاذ این تصمیم بوده است. البته باید توجه داشت اکانت افرادی که در گوشی های روت شده مشغول بازی هستند مسدود نخواهد شد و امکان بازی با اکانت قبلی همچنان وجود دارد اما باید دید چند نفر حاضر هستند بین گوشی روت شده خود و پوکمون گو یکی را انتخاب کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *