کمپانی Dell لپتاپ XPS 13 را به آخرین نسل از پردازنده های اینتل مجهز می نماید

کمپانی Dell  لپتاپ XPS 13  را به آخرین نسل از پردازنده های اینتل مجهز می نماید
  • 1395/6/25
  • زهرا معبودی
  • 1

زمانی که اینتل از پردازنده نسل هفتم Core رونمایی نمود شایعات فراوانی از به روز رسانی لپ تاپ محبوب XPS 13 کمپانی Dell به گوش می رسید. این لپ تاپ ها از جهات مختلفی خواه از نظر ظاهر، خواه از نظر سخت افزار و کارایی و خواه از جهات طراحی و ساخت توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده بودند.

dell-xps-13-rose-gold-w600

اینگونه به نظر می رسد که این شایعات حقیقت داشته و و تا چند وقت دیگر کمپانی دل نسخه ای ارتقاء یافته از XPS 13 را روانه بازار خواهد نمود. این لپ تاپ قرار است در کنار بهره گیری از آخرین تکنولوژی های کمپانی اینتل و رنگ بندی های سابق خود با رنگ جدید دیگری نیز روانه بازار شود که به گفته کارشناسان این رنگ جدید رز گلد (یا صورتی متالیک روشن) خواهد بود.

dell-xps-13-rose-gold-w600

اصلی ترین بروز رسانی در این نسخه جدید می تواند بهره گیری از چیپست های Core i3 و i5 و i7 است که سبب افزایش سرعت در عملکرد ها و عمر بیشتر باتری خواهد بود. بنا بر ادعای مسئولان کمپانی دل، باتری این دسته از لپ تاپ ها قادرند با ۲۲ ساعت و ۲۱ دقیقه فعالیت در اپلیکیشن های مختلف، ۱۳ ساعت در وب گردی یا استریم محتوای ویدیویی دوام آورند.

همچنین به کمک اضافه شدن پورت Thunderbolt 3 این دستگاه قادر است به طور همزمان به دو نمایشگر خارجی ۴K متصل شود. به نظر می رسد سایر مشخصات این لپ تاپ بدون تغییر نسبت به مدل قبل و به صورت زیر باشد:

  • قیمت پایه ۷۹۹ دلار
  • نمایشگر ۱۰۸۰p
  • پردازنده Core i3
  • حافظه رم ۴ گیگابایتی
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه  SSD

برای مدل های بهتر با پردازنده سریع تر، نمایشگر لمسی با رزولوشن ۳۲۰۰×۱۸۰۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیز باید مبالغ بیشتری را پرداخت نمود.

به نظر شما این تغییرات تا چه میزان می تواند به افزایش کارایی این محصول جدید کمک نماید و تا چه میزان سبب افزایش محبوبیت آن خواهد شد؟ نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

 

منبع:

Engadget

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. من همیشه مطالب شما رو دنبال میکنم. ممنون از سایت واقعا خوبتون.
    عاشق این لپ تاپ هستم من. می خوام بخرمش، خوشبختانه فروشگاه روژسا این رو با قیمت جهانیش تو ایران موجود کرده…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *