ذخیره iPhone 7 Plus و Jet Black تولید شده اپل به پایان رسید

ذخیره iPhone 7 Plus و Jet Black تولید شده اپل به پایان رسید
  • 1395/6/25
  • زهرا معبودی
  • 0

هفته گذشته کمپانی اپل نسل جدید گوشی های آیفون خود را در دو نسخه آیفون ۷ و نسخه پلاس رونمایی نمود. این دو دستگاه ویژگی های جدید بسیاری داشتند که برای آشنایی با آنها می توانید به مطلب ‏ (ماحصل رویداد رونمایی محصولات اپل و معرفی ویژه آیفون ۷)‏ مراجعه نمایید. جمعه گذشته کمپانی اپل به طور رسمی خبر پیش سفارش این محصول جدید را در بازار های مختلف اعلام نموده و قیمت پایه آیفون جدید برابر با ۶۴۹ دلار و مدل پلاس آن ۷۶۹دلار در بازار آمریکا اعلام شد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا اخبار جدید را در این باره با شما در میان بگذاریم.

پس از رونمایی گوشی های آیفون امسال (گزارش زنده این رونمایی را در وب سایت https://www.gooyait.com مطالعه نمایید) بسیاری از کارشناسان اعتقاد داشتند که آیفون های جدید نسبت به مدل های سال قبل بهبود قابل توجهی را تجربه نکرده اند و حذف جک هدفون از روی بدنه مدل های جدید نیز قطعا بسیاری از کاربران را از خرید آنها منصرف می کند.

iphone7mockupantennabands-800x659-600x494

اما به تازگی خبر رسیده که این تغییرات نه تنها باعث انصراف خریداران نشده است بلکه بسیاری برای پیش سفارش آن اقدام نموده اند.

میزان پیش فروش های این محصولات به قدری زیاد بوده است که با توجه به این موضوع که قرار است عرضه آیفون های جدید از فردا آغاز شود، تمامی اندوخته آیفون پلاس کمپانی اپل به فروش رسیده و این محصول تمام شده است.

apple-iphone-watch-20160907-5670

نکته جالب دیگری که در این خبر به آن اشاره شده این است که علیرغم تاکید کمپانی اپل به مقاومت پایین تر مدل های جت بلک نسبت به خش، باز هم فروش این محصول آنقدر زیاد بوده که تمامی محصولات تولید شده فعلی را به پایان رسانده است.

نظرات و دیدگاه های سازنده خود را با مجله اینترنتی گویا آی تی در میان بگذارید

منبع: neowin

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *