FromSoftware سازنده بازی Dark Souls ، سه بازی جدید می سازد

FromSoftware سازنده بازی Dark Souls ، سه بازی جدید می سازد
  • 1395/7/3
  • انصاری پور
  • 0

FromSoftware سازنده سری بازی های محبوب Dark Souls از پروژه های جدید شرکت با خط مشی های مختلف می گوید. با گویا آی تی در ادامه همراه باشید.

ریاست شرکت FromSoftware آقای میازاکی عنوان کرده است در حال کار بر روی نسخه جدید Armored Core هستند که هنوز مراحل اولیه ساخت را طی می نماید و اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه نکرده است. آخرین نسخه این بازی به نام Verdict Day در سال ۲۰۱۳ ساخته شده بود.

وی به صورت سر بسته در مورد سه بازی جدید عنوان کرده است، یکی از آنها به همان صورت انتظار هواداران، یکی دیگر فانتزی تاریک و سومی عجیب و غریب خواهد بود که هواداران خواهند پرسید این دیگر چیست! منظور از عجیب ژانر بازی است. البته برای سازندگان سری مجموعه های عجیب و متفاوت Dark Souls، عجیب بودن نقطه عطف شرکت محسوب می شود و نشان از حرکت در مسیر گسترش مرز های بازی سازی ست.

همچنین خبری که شاید به مذاق هواداران سر سخت دارک سولز خوش نیاید این است که میازاکی Dark Souls 3 را آخرین نسخه بازی می داند.

“برای من دارک سولز ۳ انتهای سری مجموعه بود، اما اگر دیگران بخواهند ادامه آن را بسازند مشکلی ندارد” اون اضافه می کند چیز بیشتری برای اضافه کردن به این بازی ندارد، برای همین به دنبال تجربه های جدید خواهد رفت.

dark_souls_3_wallpaper

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *