تولد هشت سالگی Android چه اتفاقات بزرگی را رغم خواهد زد؟

تولد هشت سالگی Android چه اتفاقات بزرگی را رغم خواهد زد؟
  • 1395/7/4
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که پیشتر نیز در اخبار وب سایت https://www.gooyait.com اعلام نمودیم کمپانی گوگل امسال قصد دارد گوشی های هوشمند خود را با عنوان تجاری پیکسل روانه بازار سازد و دیگر خبری از خانواده نکسوس های این کمپانی نخواهد بود. گوگل همچنین اعلام نموده بود که اسمارت فون های جدیدش را در تاریخ ۴ اکتبر مصادف با ۱۳ مهرماه سال جاری رونمایی خواهد نمود.

در این میان برخی بر این باورند که شایعه دنباله داره تلفیق اندروید و سیستم عامل کروم صحت دارد و گوگل در تاریخ ۴ اکتبر خبر تولید این سیستم عامل تلفیقی را که Andromeda نام دارد به طرفدارانش خواهد داد. هرچند براساس اطلاعات رسیده این سیستم عامل تا سال میلادی آینده برای استفاده عموم آماده نخواهد بود.

android-nougat-nexus-6p-w600

این شایعه از آنجا بیشتر قوت می گیرد که هیروشی لاکهیمر مدیریت واحد سیستم عامل کروم و گوگل پلی اخیرا در سخنان خود ادعا نموده رویداد ۴ اکتبر بزرگترین رویداد مربوط به اندروید خواهد بود که از زمان عرضه این سیستم عامل تا کنون برگزار شده است.

این رویداد درست در زمان هشتمین تولد اندروید برگزار می شود و واضح است که این کمپانی برنامه های ویژه ای برای این مراسم دارد. لاکهیمر ‏که قرار است خود این اخبار مهم را به سمع و نظر حاضران در جشن برساند امروز در یک توییتر اعلام نمود:

نخستین نسخه اندروید هشت سال پیش در چنین روزی عرضه شد و من مطمئن هستم که از حالا تا هشت سال دیگر همگی در مورد اتفاقاتی صحبت خواهیم کرد که در تاریخ چهارم اکتبر (سیزدهم مهرماه) رخ خواهد داد.

به احتمال زیاد خبرهای مهمی را در این رویداد خواهیم شنید که اگر شایعات درست باشد یکی از آنها پایان دادن به کار خانواده نکسوس و رونمایی دو گوشی هوشمند پیکسل و پیکسل اکس ال خواهد بود که قرار است توسط اچ تی سی تولید شوند به لحاظ قیمتی با مدل های آیفون ۷ و گلکسی اس ۷ همرده خواهند بود و افزایش قیمت قابل ملاحظه ای را نسبت به نسل های پیشین خود تجربه می کنند.

به نظر شما تحولات بزرگی که لاکهیمر از آنها سخن می گوید چه خواهند بود؟ نظرات و دیدگاه های خود را درباره این رویداد گوگل با گویا آی تی درمیان گذاشته و این مطلب را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *