راهنمای خرید: بررسی گوشی های HTC موجود در بازار ایران

راهنمای خرید: بررسی گوشی های HTC موجود در بازار ایران
  • 1395/7/12
  • زهرا معبودی
  • 0

بازار گوشی های موبایل این روزها آنقدر پر از محصولات رنگارنگ با مدل ها و برندهای متفاوت است که انتخاب یک موبایل خوب و با کیفیت کار بسیار دشواری به نظر می رسد. در میان برند های معروف و بزرگ موجود در بازار ایران اما چند برند هستند که طرفداران زیادی پیدا کرده  و خوب می فروشند. یکی از این برند های مطرح متعلق به کمپانی تایوانی HTC می باشد که با تولید محصولات با کیفیت و خوب همواره توانسته توقعات مشتریان را برآورده سازد.

همانطور که گفتیم این برند تایوانی در ایران طرفداران زیادی دارد و همچنین گستردگی محصولات با کیفیت ها و قیمت های متفاوت باعث شده است تا هر مصرف کننده بتواند محصولی را با توجه به نیاز و بودجه مورد نظر خود بیابد.

در راهنمای خرید امروز مجله اینترنتی گویا آی تی قصد داریم با معرفی تمامی مدل های HTC موجود در بازار ایران به شما کمک کنیم که به سادگی و آگاهانه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. با گویا آی تی همراه باشید.

اچ تی سی دیزایر ۳۲۰ (HTC Desire 320)

desire-320-1200-80-620x349

این محصول اقتصادی ترین اسمارت فون موجود در ایران است که می تواند انتخابی مناسب برای علاقه مندان به محصولات این کمپانی باشد که قصد ندارند هزینه زیادی را صرف خرید تلفن همراه نمایند.

این گوشی به یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل، یک پردازنده ۴ هسته‌ ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز + ۵۱۲ مگابایت رم،  دوربین اصلی: ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی:  VGA و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری مجهز می باشد.

این گوشی که در حال حاضر با قیمتی در حدود ۳۲۰ هزار توان در بازار ایران به فروش می رسد یک گوشی با امکانات نسبتا مناسب می باشد. همانطور که از مشخصات این دستگاه پیداست عملکرد آن در برابر پردازش های سنگین، مطلوب نخواهد بود.کیفیت ثبت تصاویر نسبتا مطلوب بوده اما در عکس برداری شبانه نویز های موجود در تصاویر به وضوح مشخص هستند.

دوربین سلفی دستگاه نیز با کیفیت VGA به ثبت تصاویر می‌پردازد و ظاهرا تنها برای رفع اضطرار تعبیه شده است. این موبایل از نسخه ۴٫۴٫۲ سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به نسل سوم شبکه‌های ارتباط موبایلی (۳G) متصل شود.

اچ تی سی دیزایر ۵۲۶ جی+ (+HTC Desire 526G)

htc-desire-526g-7-jpg-pagespeed-ce_-tyryoomwyx-620x359

این اسمارت فون کمپانی HTC به دلیل دارا بودن قیمت بسیار پایین و سخت افزار های مناسب از گوشی های خوب این دسته به حساب می آید و می توان گفت با این هزینه کاربر یک گوشی بسیار خوب تهیه نموده است.

مشخصات سخت افزاری دیزایر ۵۲۶ جی به شرح ذیل می باشد:

  • نمایشگر ۴٫۷  اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز + ۱ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۸ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۲ مگاپیکسل
  • باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر

از معایب این دستگاه می توان به وزن نسبتا زیاد ۱۵۴ گرمی، بدنه حساس به خش، پایین بودن کیفیت تصویر و نمایش رنگ ها اشاره نمود. هرچند کیفیت  تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی این دستگاه به نسبت مطلوب است اما در برخی مواقع نمایش رنگ ها را به طوری غیر واقعی انجام می دهد همچنین کیفیت دوربین سلفی این دستگاه نامناسب ارزیابی می شود اما در مقایسه با سایر گوشی های هم رده می توان گفت تصویری با کیفیت تر ارائه خواهد داد. این اسمارت فون از  نسل سوم شبکه‌ های ارتباط موبایلی (۳G) پشتیبانی می‌ کند. قیمت تقریبی این محصول  در بازار ایران ۳۷۰  هزار تومان می باشد.

اچ تی سی دیزایر ۶۲۰ جی (HTC Desire 620G)

htc-desire-620g-dual-sim-4-620x432

محصول اقتصادی بعدی کمپانی اچ تی سی که جی ۶۲۰ نام دارد از نمایشگری ۵ اینچی بهره می برد و با بدنه ای مات و ساخته شده از فلز کیفیت، زیبایی و ظرافت در طراحی را یکجا به شما عرضه خواهد نمود. سخت افزار این محصول شامل آیتم های زیر می باشد:

  • نمایشگر   ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز + ۱ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۸ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر

با توجه به قیمت می توان گفت سخت افزار این محصول کاملا با هزینه آن سازگار است و برای هزینه ای که پرداخت می کنید کیفیت مناسبی دریافت خواهید نمود. البته اگر منصفانه قضاوت کنیم کمتر موبایلی را در این رده قیمتی خواهید یافت که به چنین پردازنده قدرتمندی مجهز شده باشد.

قیمت این محصول ۴۶۰ هزار تومان می باشد و می تواند  به نسل سوم ارتباطات موبایلی (۳G) متصل شده و از اینترنت پرسرعت نسل سوم استفاده نمایدد.

از معایب این دستگاه می توان به از دست دادن خوانایی نمایشگر در مقابل نور مستقیم خورشید به دلیل تراکم پیکسلی موجود در صفحه نمایشگر و همچنین کیفیت تصویر برداری پایین دوربین اصلی اشاره نمود. در مورد دوربین سلفی نیز می توان گفت در صورت وجود داشتن نور مناسب می تواند عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

نسخه اندروید این اسمارت فون به طور پیش فرض ۴٫۴ می باشد اما قادر است به نسخه های بالاتر به روز رسانی شود.

اچ تی سی دیزایر ۵۳۰ (HTC Desire 530)

htc-desire-530-630-8-620x414

دیزایر ۵۳۰ از بهترین محصولات اچ تی سی دربازار به حساب می آید که با قیمتی در حدود ۴۷۰ هزار تومان امکان استفاده از بروز ترین نسخه های اندروید را برای شما فراهم خواهد نمود. ابتدا به بررسی سخت افزار این محصول می پردازیم و سپس با تحلیل عملکرد سخت افزارها به شما خواهیم گفت این ابزار تا چه میزان کارایی را خواهد داشت.

این دستگاه دارای مشخصات سخت افزاری زیر است:

  • نمایشگر   ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز + ۱٫۵ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۸ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر

نقطه قوت این محصول به طور قطع در کیفیت بالای صفحه نمایش آن است که تصویری شفاف و روشن به کاربر ارائه می دهد. همچنین بهره مندی از سیستم عامل اندروید مارشمالوی محبوب  و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه ارتباط موبایلی (۴G) از مواردی است که توانسته این محصول را از سایر رقبا متفاوت نماید.

این محصول دارای پردازنده نسبتا ضعیفی است که باعث می شود این محصول تنها برای انجام کار های روزمره پیشنهاد شود.

دوربین اصلی و سلفی دیزایر ۵۳۰ بسته به نور محیط تصاویری با کیفیت را ثبت خواهد نمود.

اچ تی سی دیزایر ۷۲۸ (HTC Desire 728)

htc-desire-728-india-launch-620x385

این گوشی به نسبت محصولات نسل های قبل دستحوش تغییراتی ظاهری در پنل جلویی شده است همچنین کیفیت تصویر نمایشگر و وضوح رنگ ها تغییراتی مطلوب داشته و می توان  گفت به نسبت نسل های قبل بهتر شده است. مشخصات سخت افزار این محصول به شرح زیر است:

  • نمایشگر   ۵٫۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز + ۱٫۵ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری     ۲۸۰۰ میلی آمپر

این محصول که از نسخه ۵ اندروید بهره مند است قادر به بروز رسانی سیستم عامل خود به نسخه بالاتر نیز می باشد. پردازنده این اسمارت فون بسیار ضعیف ارزیابی می شود و می توان گفت کمپانی اچ تی سی با افزایش عملکرد پردازنده می توانست از این گوشی یک گزینه طلایی در میان رقبا بسازد اما متاسفانه این نقطه ضعف بزرگ کارایی و محبوبیت این اسمارت فون را کاهش خواهد داد.

کیفیت دوربین این محصول نیز مانند نسل های قبل به میزان نور دریافتی بستگی دارد و در شب نمی توان از ان انتظار تصاویر با کیفیت مطلوب داشت.این اسمارت فون را می توان با قیمت ۶۰۰ هزار تومان تهیه نمود.

اچ تی سی دیزایر ۸۲۰ اس (HTC Desire 820s)

maxresdefault-6-620x349

دیزایر ۸۲۰ اس یکی از محصولات با کیفیت کمپانی اچ تی سی در این رده قیمتی محسوب می شود. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم بوده و حس کاربری خوبی را به کاربران منتقل می نماید. نمایشگر ۵٫۵ اینچی کیفیت تصویر و رنگ های فوق العاده ای را به نمایش می گذارد (البته در مقایسه با پرچم داران این کمپانی حرفی برای گفتن ندارد.) در دو طرف  نمایشگر دستگاه اسپیکر های بوم ساوند قرار گرفته‌ اند که به صورت استریو به پخش صدا می‌ پردازند. نقطه قوت این محصول در دوربین های با کیفیتی ست که HTC  در آن استفاده نموده است سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تصاویری با کیفیت و زنده را به کاربر ارائه می دهد اما دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ارائه تصاویر مطلوب نیاز به کمک فیلتر ها دارد.

به طور خلاصه این محصول دارای سخت افزار های زیر می باشد:

  • نمایشگر   ۵٫۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز + ۲ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر

این محصول که با قیمت ۶۰۰ تومان در دسترس است از نسخه ۴٫۴ اندروید بهره من است که قابلیت ارتقاء آن به نسل های بعد نیز فراهم شده است.

اچ تی سی ۶۳۰ (HTC Desire 630)

untitled-620x310

از محصولات جدید کمپانی اچ تی سی می توان به دو گوشی دیزایر ۵۳۰ و ۶۳۰ اشاره نمود که ظاهری جوان پسند و با کیفیت از خود نشان داده اند اما می توان گفت ۶۳۰ در همه موارد یک سرو گردن بهتر از برادر خود است. در بدنه این دستگاه از رنگ های متضاد و گرم برای جذاب تر بودن محصول استفاده شده است. بدنه دستگاه از جنس پلاستیک است و به یک نمایشگر ۵ اینچی با زاویه دید بالا و کیفیت بسیار مطلوب مجهز شده است که قادر به نمایش رنگ ها و تصاویر با کیفیت فوق العاده ای را داراست.

پردازنده این محصول قدرت بیشتری نسبت به دیزایر ۵۳۰ داراست و همچنین از نسل ششم سیستم عامل اندروید نیز بهره مند می باشد. این محصول که با قیمت ۶۱۰ هزار تومان در دسترس است دارای دوربین اصلی با کیفیتی است که حتی در نور کم نیز می توان روی کیفیت آن حساب باز کرد اما دوربین سلفی آن نیازمند نور مناسب می باشد.

این محصول با دارا بودن سخت افزار زیر تقریبا از سایر محصولات هم رده خود یک سر و گردن بالاتر ست.

  • نمایشگر   ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز + ۲ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر

اچ تی سی ۶۲۶ (HTC Desire 626)

htc-desire-626-review-ti-620x413

به جرعت می توان گفت این محصول یکی از بهترین محصولات میان رده کمپانی HTC است که با قیمت ۶۵۰ هزار تومان در دسترس است.

این محصول دارای امکانات سخت افزاری زیر می باشد:

  • نمایشگر   ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز + ۲ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر

بدنه تمام پلاستیکی این دستگاه به خوبی از هر نوع خط و خش مقاوم می باشد و نمایشگر نیز قادر است تصاویری زنده و با رنگ های گرم را به شما ارائه دهد. در دوطرف نمایشگر نیز دو اسپیکر با کیفیت بوم ساوند جایگذاری شده است. عملکرد دوربین اصلی این دستگاه در نور های کم نیز شما را نا امید نخواد کرد اما دوربین سلفی تصاویر پر نویزی را در تاریکی خواهد گرفت.

این محصول از سیستم عامل اندروید ۴٫۴ بهره می برد که قادر به بروز رسانی به نسخه های بالاتر نیز هست.

اچ تی سی وان ای ۸ (HTC One E8)

htc-one-e8-white-gray-620x353

این محصول در واقع نسخه ای با بدنه پلاستیکی از پرچمدار سابق این کمپانی One M8 می باشد که می توان گفت نسخه ای اقتصادی از آن بوده و کیفیتی مشابه را داراست.

نمایشگر ۵ اینچی این دستگاه شفافیت و خوانایی فوق العادی ای را حتی در نور مستقیم خورشید داراست. این محصول که از اندروید ۴٫۴ بهره مند است امکان بروز رسانی به نسخه های بالا تر را نیز دارد و با قیمت ۸۰۰ هزار تومان در دسترس می باشد.

مشخصات سخت افزاری این محصول به شرح زیر است:

  • نمایشگر   ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز + ۲ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری۲۶۰۰ میلی آمپر

نقطه تفاوت اصلی بین ای ۸ و ام ۸، رزولوشن و کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین این دو گوشی است. گرچه تصاویر ثبت شده به طور کلی از کیفیت پایین ‌تری نسبت به پرچمدار سابق تایوانی‌ ها بهره می ‌برد اما شما را نا امید نخواهد ساخت. کیفیت تصاویر ثبت شده بالا هستند و جزییات زیادی ارائه می ‌کنند.

اچ تی سی دیزایر ۸۲۵ (HTC Desire 825)

graphitegray_front-and-side-620x349

این محصول نیز دارای سخت افزاری مطلوب ارزیابی می شود. بدنه دیزایر ۸۲۵ از پلاستیک می باشد و برخلاف ۵۳۰ و ۶۳۰ تنها در یک طرف مجهز به اسپیکر می باشد.

کیفیت دوربین اصلی مطلوب اریابی شده اما دوربین سلفی این محصول بسیار بی کیفیت است.

این محصول با قیمت ۹۰۰ زار تومان در دسترس است و سخت افزار پردازشی نسبتا قدرتمند آن نسخه ششم اندروید را با سرعت بسیار خوبی اجرا می نماید.

  • نمایشگر   ۵٫۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۷۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز + ۲ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۲ مگاپیکسل
  • باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر

اچ تی سی وان ام ای (HTC One ME)

htc-one-me-620x354

این محصول کمپانی اچ تی سی دارای ویژگی های سخت افزاری زیر می باشد:

  • نمایشگر   ۵٫۲ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز + ۳ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۲۰ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۴ مگاپیکسل
  • باتری۲۸۴۰ میلی آمپر

این محصول کمپانی HTC را می توان در زمره یک پرچمدار بالا برد زیرا کیفیتی بسیار مطلوب از خود نشان می دهد. این محصول دارای حسگر اثر انگشت نیز می باشد که البته در برخی مواقع عملکرد آن با مشکل مواجه می شود اما در بیشتر وقت ها بسیار مطلوب عمل می کند. این دستگاه با دارا بودن پردازنده فوق العاده، دوربین های سلفی و اصلی با کیفیت و اندروید ۵٫۱ یکی از بهترین و مرغوب ترین گوشی های این لیست محسوب می شود.

قیمت این محصول ۹۸۰ هزار تومان است.

اچ تی سی وان اس ۹ (HTC One S9)

gsmarena_0026-620x346

عملکرد این دستگاه به طور کلی بسیار خوب ارزیابی می شود این محصول با قیمت یک میلیون و ۴۰ هزار تومان در دسترس است و مشخصات سخت افزاری زیر را داراست.

  • نمایشگر   ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز + ۲ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۴ مگاپیکسل
  • باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر

وان اس ۹ نسخه محدود شده پرچمدار پیشین تایوانی ‌ها، وان ام ۹ به حساب می‌رود. طراحی پشتی بدنه اس ۹ به قدری مشابه ام ۹ است که نمی ‌توان در نگاه اول این دو گوشی را از یکدیگر تشخیص داد. اما با مشاهده بخش جلویی دستگاه، متوجه تفاوت ظاهری اسپیکرهای دو دستگاه خواهید شد.

سخت افزار بسیار قدرتمند درونی اس ۹ نسخه ششم از سیستم عامل اندروید را به اجرا در می ‌آورد و نمی‌ توان برای آن‌ ها محدودیتی تصور کرد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به قابلیت‌های بسیاری نظیر OIS مجهز شده است. همچنین دوربین سلفی دستگاه عملکردی رضایت بخش از خود به نشان می دهد.

اچ تی سی وان ایکس ۹ (HTC One X9)

htc-one-x9-2-620x349

این محصول قدرتمند و باکیفیت که با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در دسترس کاربران است دارای سخت افزار های زیر است:

  • نمایشگر   ۵٫۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز + ۳ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری۳۰۰۰ میلی آمپر

نمایشگر این دستگاه کیفیت بی نظیری را داراست و رنگ های مطلوب و زنده در کنار زاویه دید مناسب را به کاربر ارائه می دهد.

این محصول پردازنده ای بسیار قوی دارد که عملکردی مناسب را دارا می باشد. دوربین ‌های وان ایکس ۹ می‌ توانند تصاویری با کیفیت و بدون نقص ثبت کنند اما تصاویر دوربین ۵ مگاپیکسلی آن در شرایط نوری ضعیف با نویز کمی همراه می‌ شونداین محصول از نسخه ششم اندروید بهره مند است.

اچ تی سی دیزایر آی (HTC Desire Eye)

htc-desire-eye-hero-620x465

این محصول کمپانی اچ تی سی حقیقتا از خاص ترین محصولات این دسته به حساب می آید و می توان گفت به طور حرفه ای برای کاربرانی طراحی شده است که عاشق عکس سلفی هستند.

سخت افزار محصول به صورت زیر طراحی شده است:

  • نمایشگر   ۵٫۲ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز + ۲ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری۲۴۰۰ میلی آمپر

دکمه شاتر این دستگاه برروی لبه طراحی شده که قابلیت عکس برداری را بسیار ساده تر خواهد کرد. طراحی خاص دیزایر آی به اینجا محدود نمی‌شود و اسپیکرهای دستگاه بین بدنه و شیشه نمایشگر به شکل زیبایی جاسازی شده‌ اند. صفحه نمایش فول اچ دی این موبایل از روشنایی و کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و حتی نور مستفیم خورشید نیز مانعی برای خوانایی نمایشگر محسوب نمی‌ شود.

سخت افزار این محصول قدرتمند به سادگی سیستم عامل اندروید ۴٫۴ را هندل می کند همچنین قابلیت ارتقاء این سیستم عامل به نسخه های بالا تر نیز مهیا شده است.

هر دو دوربین این محصول مجهز به فلش دوگانه هستند و کیفیت عکس برداری را بیش از پیش ارتقاء خواهند داد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به بدنه ضد آب و کیفیت صدای فوق العاده خروجی اشاره نمود. قیمت تقریبی این محصول  یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان می باشد.

اچ تی سی وان ام ۹ (HTC One M9)

dsc09994-0-620x412

این محصول که پرچمدار سابق اچ تی سی است با قیمت یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان در دسترس می باشد و مشخصات سخت افزاری زیر را داراست:

  • نمایشگر   ۵ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس‌های ۱٫۵ و ۲ گیگاهرتز + ۳ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۲۰ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۴ مگاپیکسل
  • باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر

بدنه این محصول به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و  مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، نمایشگر با کیفیت، سیستم عامل اندروید نسل پنجم با قابلیت ارتقا به نسخه های بالاتر را داراست. هم چنین این نکته شایان ذکر است که این محصول اچ تی سی با استقبال چندانی از سوی طرفداران مواجه نشده است.

اچ تی سی وان ام۹ + (+HTC One M9)

discount-on-htc-one-m9-plus-in-china-620x413

این محصول که به منظور رفع مشکلات پرچمدار سابق اچ تی سی ام ۹ تولید و عرضه شده است ظاهری تقریبا مشابه همین محصول را داراست و تنها تفاوت اساسی این دو شکل لنز دوربین می باشد. در سخت افزار اما ام ۹ پلاس از نمایشگر بسیار با کیفیت تر بهره مند است که با دقت ۲٫۵K شاهد تصاویری شفاف‌ تر هستیم. مشخصات سخت افزاری این محصول به شرح ذیل می باشد:

  • نمایشگر   ۵٫۲ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس‌ ۲٫۲ گیگاهرتز + ۳ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۲۰ مگاپیکسلدوربین سلفی: ۴ مگاپیکسل
  • باتری۲۸۴۰ میلی آمپر

در تصاویر ثبت شده توسط دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی این گوشی هاله‌ای زرد رنگ وجود دارد که سبب فاصله گرفتن از واقعیت می‌ شود. با این وجود کیفیت عکس‌ ها در سطح خوبی قرار دارند و شما را نا امید نمی کنند. دوربین جلو نیز مجهز به فناوری اولترا پیکسل بوده و تصاویری عریض و با روشنایی زیاد ثبت می‌ کند. قیمت این محصول در بازار ایران حدودا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان می باشد.

نسخه اندروید آن ۵٫۱ بوده  و امکان به روز رسانی به نسخه های بالا تر برای آن فراهم شده است. همچنین  اسپیکر های بوم ساوند کیفیت بسیار مطلوبی را در این محصول دارا هستند.

اچ تی سی ۱۰ (HTC 10)

htc-10-review-0015-2-1500x1000-620x413

این اسمارت فون که جدید ترین پرچم دار کمپانی اچ تی سی می باشد دارای مشخصات سخت افزاری زیر است:

  • نمایشگر   ۵٫۲ اینچ از نوع LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل
  • پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس‌‌های ۱٫۶ و ۲٫۱۵ گیگاهرتز + ۴ گیگابایت رم
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسلدوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • باتری۳۰۰۰ میلی آمپر

این محصول همچنین ویژگی های زیر را داراست:

  • بدنه گوشی از جنس فلز مستحکم با مقاومت بالا
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • حذف اسپیکر استریوی همیشگی بوم ساوند و جای گذاری حسگر تشخیص اثر انگشت و دکمه‌ های خازنی به جای آن
  • عملکرد بهتر و سریع تر به نسبت نسخه ۹
  • نسخه ششم از سیستم عامل محبوب اندروید
  • همچنین این محصول اولین تلفن هوشمند جهان است که در دوربین سلفی خود از فناوری OIS بهره می‌ برد.

این محصول چشم بادومی ها با قیمت ۲ میلیون تومان د بازار ایران در دسترس می باشد.

این ها تقریبا تمامی محصولات موجود تایوانی ها در بازار ایران هستند که می توان گفت کیفیت های بسیار خوبی به نسبت رقبا از خود به نمایش گذاشته اند. امیدواریم با راهنمای خرید امروز مجله اینترنی گویا آی تی بتوانید محصولی با کیفیت و مناسب با نیاز خود ار برگزینید.

نظرات و دیدگاه های خود را از تجارب کاربری با این محصولات با دیگر کاربران گویا آی تی به اشتراک بگذارید همچنین با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز در خریدی با کیفیت و مطلوب کمک نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *