چگونه صدای ضبط شده خود را از گوگل حذف کنیم؟

چگونه صدای ضبط شده خود را از گوگل حذف کنیم؟
  • 1395/7/19
  • زهرا معبودی
  • 0

همانطور که می دانید مدت هاست دستیار صوتی گوگل فعال شده تا شما بتوانید با این سرویس از طریق ابزارهای هوشمند خود، تعاملی انسان گونه تر داشته باشید.

گاهی ممکن است برای سرچ کردن از دستیار صوتی گوگل استفاده کنید یا اینکه در دیگر ابزارها با صدای خود به آن ها فرمان دهید.

صدای شما توسط این ابزارها در ظرف مدتی کمتر از یک ثانیه ضبط و مورد تحلیل قرار می گیرد. حالا ممکن است شما دوست نداشته باشید که صدای تان را روی گوگل، بایگانی کنید و بخواهید هر چه را که گفته اید پاک کنید.

Delete-Google-Voice-activity

خوشبختانه این امکان هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است از این رو می توانید به راحتی با گام های زیر یاد بگیرید که چگونه صدای خود را از گوگل پاک کنید.

ابتدا در اکانت خود به بخش Google’s Voice&Audio Activity site  بروید. این گزینه در قسمت تنظیمات وجود دارد.

Delete-Google-Voice-activity

در این جا می توانید لیستی از صداهای ضبط شده تان را مشاهده کنید. اما به راحتی و در همین جا نمی توانید آن ها را با هم حذف کنید.

کافیست روی دکمه سه نقطه عمودی در سمت راست صفحه کلیک کنید ( ضربه بزنید ) و بعد از آن گزینه Delete options را مد نظر قرار دهید.

بعد از اینکه این کار را انجام دادید صفحه ای باز می شود که مطابق صفحه زیر است.

Delete-Google-Voice-activity

در این جا نیز باید روی گزینه  Advanced کلیک کنید و در نهایت گزینه All Time را انتخاب کنید. در آخر، گزینه  Delete را بزنید و مطمئن باشید که گوگل تمام صداهای شما را پاک خواهد کرد.

نظر شما در مورد این قابلیت و مدیریت آن چیست؟ تا کنون توانسته اید از دستیار صوتی گوگل استفاده کنید و تجربه کاربری متفاوتی را داشته باشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و به دیگران نیز در مورد این قابلیت ها اطلاع رسانی کنید. برای این کار روی دکمه های اشتراک گذاری زیر کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *