توسعه دهندگان XDA موفق به روت LG V20 شدند

توسعه دهندگان XDA موفق به روت LG V20 شدند
  • 1395/8/10
  • زهرا معبودی
  • 0

اغلب گوشی های تولید شده و موجود در بازار به یک قفل نرم افزاری داخلی مجهز هستند که امکان دسترسی کاربران را به فایل های اصلی و سیستمی قطع می نماید. در این میان برخی کاربران که علاقه دارند برخی تغییرات در سیستم عامل و یا کارایی دستگاه به وجود آورند اقدام به روت نمودن دستگاه خود می نمایند. این عمل به معنی آن است که قفل موجود را شکسته و از این پس خواهند توانست به اطلاعات ریشه ای و اصلی دستگاه دسترسی یابد.

به تازگی اخباری منتشر شده است که بر اساس آن می توان گوشی ال جی وی ۲۰ که پرچمدار امسال کمپانی ال جی است را نیز با کمک راهکار بیان شده روت نمود. با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی این راهکار به ظاهر عملی برای روت نمودن ال جی وی ۲۰ بپردازیم.

به تازگی اخباری منتشر شده است که بر مبنای آن یکی از کاربران انجمن توسعه دهندگان XDA با نصب محیط ریکاوری TWRP بر روی اسمارت فون ذکر شده و سپس بهره گیری از نرم افزار SuperSU، موفق به روت کردن ال جی وی ۲۰ شده است.

LG V 20

پس از این کاربر، افراد دیگری نیز به منظور بررسی صحت این موضوع اقدام به روت نمودن وی ۲۰ خود نموده اند و به نظر می رسد این تنها یک ادعا نبوده و یک راهکار کاملا عملی است. هرچند این موضوع کاملا واضح است اما تذکر آن خالی از لطف نخواهد بود که با انجام روت بر روی هر گوشی وارانتی آن دستگاه به طور کامل از بین خواهد رفت.

این اسمارت فون از نظر سخت افزاری از ویژگی هایی چون صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی و ۲K، تراشه اسنپ دراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، سیستم صوتی پیشرفته و اندروید ۷٫۰ نوقا برخوردار می باشد. هرچند ال جی وی۲۰ از همه نظر یک اسمارت فون فوق العاده محسوب می شود اما شاید رم انتخابی برای آن مطلوب برخی از کاربران نباشد از این رو با کمک تغییرات اعمال شده در دستکاری روت می توان این گوشی را به محصولی شگفت انگیز تبدیل نمود. جالب است اشاره کنیم که کمتر از دو هفته از زمان عرضه این گوشی هوشمند در بازار آمریکا می‌گذرد و سرعت عمل بالای توسعه دهندگان انجمن XDA، توانایی بالای آنها را نشان می‌دهد.

اگر از کاربران پرچمدار جدید ال جی هستید و قصد دارید اقدام به روت نمودن اسمارت خود کنید، می توانید با اطلاعات موجود در این لینک این کار را انجام دهید.

منبع :Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *