آموزش بزرگ کردن تصاویر فیس بوک با ابزار Photo Zoom for Facebook

آموزش بزرگ کردن تصاویر فیس بوک با ابزار Photo Zoom for Facebook
  • 1395/9/24
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر از کاربران فیس بوک باشید، مطمئنا بارها خواسته اید برخی عکس ها را در سایز و اندازه بزرگ مشاهده کنید اما موفق به این کار نشده اید. به طور کلی فیس بوک برای رعایت حریم خصوصی کاربران امکان چنین کاری را به دیگران نمی دهد اما کد نویس های همیشه ماهر، این بار توانسته اند با طراحی یک ابزار به شما اجازه دهند که تنها با یک اشاره، تصاویر بزرگ نشدنی را بزرگ کنید.

البته اگر تا کنون از ابزار های دیگری در این باره استفاده کرده اید، متوجه بوده اید که از کیفیت عکس ها کاسته می شود اما ابزاری که امروز گویا آی تی به شما معرفی می کند نهایت تلاش خود را دارد تا شما بتوانید به سادگی در نهایت کیفیت از آن استفاده کنید.

Photo Zoom for Facebook

این افزونه Photo Zoom for Facebook نام دارد و توسط توسعه دهندگان برای مرورگر گوگل کروم طراحی و توسعه پیدا کرده است. بدین صورت می توانید هم اکنون افزونه Photo Zoom for Facebook برای مرورگر گوگل کروم را نصب کنید.

برای نصب افزونه Photo Zoom for Facebook کلیک کنید

برای نصب این افزونه، باید از مرورگر گوگل کروم، استفاده کرده و یک حساب گوگلی داشته باشید. بعد از وارد شدن به حساب گوگلی تان، روی لینک بالا کلیک کنید، تا عملیات نصب برایتان صورت گیرد.

البته اگر یک حساب جیمیل داشته باشید، هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. به طور کلی از هر کدام از سرویس های گوگل که استفاده می کنید شما یک کاربر گوگل محسوب می شوید و از اکانت آن به طور مشترک در اغلب جاها می توانید استفاده کنید.

بعد از اینکه این افزونه را نصب کردید، وارد پیج فیس بوک خود شوید.

Photo Zoom for Facebook

روی هر تصویری که فکر می کنید نمی توانید آن را در سایز بزرگ و با کیفیت مشاهده کنید ماوس خود را نگهدارید تا افزونه نتیجه را به شما نمایش بدهد.

شما می توانید ماوس خود را روی هر گونه تصویری اعم از عکس پروفایل، یا گالری ها، قرار داده و تصاویر را بزرگ کنید. نمونه هایی از تصاویر یاد شده را در این پست مشاهده می کنید.

تا کنون نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در حال استفاده از این برنامه هستند و این نشان دهنده این است که برنامه ی مفید و راضی کننده ای است. البته به مرور، این نرم افزار با بروز رسانی هایی مواجه است که می تواند به شما کمک کند، عملکرد تان را وسعت بخشید.

Photo Zoom for Facebook

افزونه یاد شده کم حجم می باشد و به تنهایی خللی در سرعت مرورگر شما ایجاد نمی کند اما اگر از افزونه های زیادی روی مرورگر گوگل کروم خود استفاده می کنید، در بکاربردن افزونه های غیر ضروری، کمی تامل داشته باشید.

نظر شما در مورد این ابزار چیست؟ آیا تا کنون برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگ، تدبیری اندیشیده اید یا از نرم افزار خاصی استفاده کرده اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را برای اطلاع عمومی روی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *