آلکاتل فرانسه: گوشی ویندوزی آلکاتل IDOL 4S در اروپا عرضه خواهد شد

آلکاتل فرانسه: گوشی ویندوزی آلکاتل IDOL 4S در اروپا عرضه خواهد شد
  • 1395/9/25
  • مقدم
  • 0

کشورهای اروپایی، تنها جایی هستند که سهم پلت‌فرم ویندوزفون در میان محصولات عرضه‌شده در این کشورها، چندان بد نیست و سهم ویندوز ۱۰ موبایل به کم‌تر از یک درصد نرسیده است.

با این‌حال، شرکت آلکاتل تصمیم گرفت تا گوشی پرچم‌دار ویندوزی آلکاتل IDOL 4S را تنها در بازار ایالات‌ متحده آمریکا که محصولات مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آی‌اوس در آن یکه‌تازی می‌کند، عرضه نماید. به‌تازگی، شعبه آلکاتل در فرانسه، اعلام کرده است که این گوشی، به‌زودی در بازارهای اروپایی ارائه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شعبه آلکاتل در فرانسه، در رابطه با عرضه گوشی پرچم‌دار ویندوزی آلکاتل IDOL 4S در بازارهای اروپایی مدعی شده است که “این محصول برای سفارش در تعدادی از کشورهای اروپایی (از جمله فرانسه) در دسترس قرار خواهد گرفت.”

برخلاف نسخه اندرویدی این محصول، نسخه ویندوزی آلکاتل IDOL 4S به عنوان یک گوشی‌رده بالا با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با چهار هسته پردازشی Kryo همراه شده است و از چهار گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظر کاربران، استفاده می‌کند. لازم به‌ذکر است که حافظه ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از یک کارت حافظه جانبی، قابل ارتقا است.

در حال‌حاضر، اطلاعاتی در رابطه با قیمت گوشی پرچم‌دار ویندوزی آلکاتل IDOL 4S برای عرضه در بازارهای اروپایی، فاش نشده است اما انتظار داریم که قیمت نهایی آن به قیمت ۴۷۰ دلاری در نظر گرفته‌ شده توسط اپراتور T-Mobile برای آلکاتل IDOL 4S، نزدیک باشد.

اگر مایل به خرید این گوشی هستید، باید بدانید که گوشی آلکاتل IDOL 4S برخلاف گوشی‌های پرچم‌دار ویندوزی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال و لومیا ۹۵۰ مایکروسافت، به صفحه‌نمایش Quad HD مجهز نشده است و شرکت آلکاتل برای آن نمایشگر ۵٫۵ اینچی آن، از یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی آمولد استفاده می‌کند که با یک لایه شیشه‌ای آساهی دراگون‌تریل محافظت می‌شود. البته، طراحی گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال مایکروسافت، به هیچ عنوان قابل‌مقایسه با گوشی‌ گوشی آلکاتل IDOL 4S نیست!

علاوه‌براین، قیمت گوشی پرچم‌دار ویندوزی آلکاتل IDOL 4S با یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی همراه شده است که برای تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور، به یک فلاش LED دوگانه مجهز شده. سامانه تشخیص خودکار فازی و فیلم‌برداری ۴K، از جمله دیگر مشخصاتی است که در آلکاتل IDOL 4S مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در این محصول، به کار گرفته شده.

پیش‌تر در گویا آی‌تی خواندید که در به‌روزرسانی جدید برنامه Windows Device Recovery Tool، پشتیبانی از یک نسخه مخصوص از اچ‌پی الیت ایکس ۳ و نسخه آنلاک آلکاتل IDOL 4S به آن اضافه شده است. در حال‌حاضر، گوشی پرچم‌دار ویندوزی خاصی به صورت جهانی برای خرید، در دسترس قرار ندارد و بعید می‌دانیم که عرضه محصولات قدیمی سازندگان نیز در بازارهای بیشتر، وضعیت پلت‌فرم ویندوزفون را تغییر دهد.

به هرحال، آنچه که پلت‌فرم ویندوزفون به آن نیاز دارد، عرضه یک محصول نوآورانه و محصولی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار دیگر در بازار است. به همین جهت، شایعات نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت برای معرفی سرفیس فون تا پیش از سال ۲۰۱۷ با قابلیت اجرای برنامه‌های ۳۲ بیتی و طراحی جذاب همانند محصولات دیگر از سری سرفیس، آماده می‌شود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *