معرفی گوشی Samsung Galaxy On Nxt

معرفی گوشی Samsung Galaxy On Nxt
  • 1395/9/29
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از گوشی های جدید سامسونگ در تاریخ ۲۰ اکتوبر امسال معرفی و ۴ روز بعد از آن سریع وارد بازار شد. این گوشی Samsung Galaxy On Nxt نام دارد. از آن جا که طرفداران این برند بی شمارند و از طرفی تنوع محصولات ممکن است آن ها را به اشتباه اندازد، گویا آی تی برای انتخابی مطمئن تر، به بررسی و معرفی این گوشی خواهد پرداخت. با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy On Nxt

اولین چیزی که در بازنگری به این گوشی نظر من را به خود جلب کرد، حافظه رم سه گیگابایتی آن بود. ما هنوز هم شاهد تولید گوشی هایی هستیم که حافطه رم آن ها از ۱ گیگابایت تجاوز نمی کند اما گوشی هایی که با رم ۲ یا ۳ روانه بازار می شوند، بیش از مدل های دیگر نظر کاربران را به خود جلب می کند. وجود حافظه رم بالا، کمک می کند که بتوانید برنامه های پرحجم مثل بازی ها و اپلیکیشن های حرفه ای را با کمترین مشکل هنگ گوشی، اجرا کنید. هر چه این میزان بیشتر باشد به شما کمک می کند بتوانید برنامه های متفاوتی را با هم به کار اندازید و از اجرای برنامه های پس زمینه خللی به عملکرد برنامه ها وارد نشود.

Samsung Galaxy On Nxt

باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت است که رقم مناسبی برای گوشی های هوشمند به شمار می آید. البته میزان مصرف باتری بسیار به عملکرد گوشی و نحوه کاربری آن ربط دارد اما مشخصات نمایشگر نیز در کاهش عمر باتری خیلی تاثیر دارد. مسلما هر چه نمایشگر بزرگ تر باشد و رزولوشون بیشتری داشته باشد، برق مصرفی پیسکل ها بیشتر خواهد بود و این موجب می شود عمر باتری زودتر کاهش پیدا کند. همه این موارد را باید در عمل تست کرد.

Samsung Galaxy On Nxt

نمایشکر این گوشی ساموسنگ ۵٫۵ اینچی است که با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل ارائه شده است. این گوشی اندرویدی از ابعاد ۱۵۱٫۷ در ۷۵ در ۸ میلی متر برخودار است. بدنه این گوشی از فلز تهیه شده که به شیک بودن و دوام آن بیشتر کمک می کند. از طرفی سازنده این سیستم را فقط در رنگ های طلایی و مشکی تولید کرده است.

Samsung Galaxy On Nxt

از جمله سنسورهای نمایشگر می توان به سنسور نوری و مجاورتی اشاره کرد. البته در مورد تکنولوژی بکار رفته در تولید این نمایشگر سخنی به میان نیامده است.

بسیاری از افراد به دنبال مشخصه های دوربین این گوشی هستند. این گوشی از یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیسکلی با یک دوربین سلفی گیر ۸ مگاپیکسلی برخوردار است که رقم های گزارش شده قابل قبول هستند. برای گرفتن عکس های بهتر و شفاف تر، هم از یک فلش LED برای دوربین عقب استفاده شده است.

Samsung Galaxy On Nxt

از نظر سخت افزاری سامسونگ این گوشی را حرفه ای طراحی و تولید کرده است. عملیات پردازش این سیستم، توسط پردازنده ۸ هسته ای Samsung Exynos 7 Octa 7870 صورت می گیرد. عملیات پردازش در این گوشی با فرکانس ۱۶۰۰ MHz صورت می گیرد. پردازش گرافیکی این سیستم نیز بر عهده Mali-T830 MP2 است. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایتی است که تقریبا ۲۶ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. اگر بخواهید میزان حافظه را ارتقا دهید می توانید از اسلات کارت حافظه استفاده کنید و تا ۲۵۶ گیگابایت بر حجم این حافظه ابتدایی بیفزایید.

Samsung Galaxy On Nxt

قبل از این گفتیم که باتری گوشی مورد نظر ۳۳۰۰ میلی آمپر در ساعت ظرفیت دارد. اگر بخواهید تخمینی از کارکرد این حجم از باتری، را تصور کنید می توان به حالت های مختلف کاربری گوشی در وای فای، ال تی ای و مواردی نظیر این اشاره کرد. مثلا این گوشی قادر است ۱۶ ساعت به طور تمام و کمال با یک بار فول شارژ شدن به وای فای متصل باشد. همچنین قادر است تا ۱۲ ساعت از شبکه ۳ جی پشتیبانی کند و برای حالت LTE تا ۱۵ ساعت دوام بیاورد.

Samsung Galaxy On Nxt

از جهتی اگر می خواهید ظرفیت باتری را بر اساس پخش مدیا اندازه گیری کنید هم باید بگوییم شما با یک بار فول شارژ کردن گوشی قادر خواهید بود، تا ۸۴ ساعت بی وقفه موزیک گوش دهید و به مدت ۱۶ ساعت بدون وقفه فیلم تماشا کنید.

در نهایت باید بدانید که این گوشی از زمره سیستم های هوشمند دو سیم کارته است که از نوع نانو سیم پشتیبانی می کند. همچنین نام دیگر این گوشی Samsung SM-G610F است که اگر در بازار با این نام هم مواجه شدید، بدانید دقیقا منظور از ارائه دهندگان Samsung Galaxy On Nxt است.

Samsung Galaxy On Nxt

از جمله رقبای این گوشی می توان به گلگسی های سری J و A سامسونگ اشاره داشت. البته یکی از قدر ترین رقبای این گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ است که این نشان می دهد گوشی Samsung Galaxy On Nxt در رده گوشی های سطح بالا به شمار می آید.

نظر شما در مورد این گوشی سامسونگ چیست؟ آیا تا کنون تجربه استفاده از Samsung Galaxy On Nxt داشته اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و برای اطلاع عموم این مطلب را روی شبکه های اجتماعی، نشر دهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *