شرکت اچ‌تی‌سی از یک محصول ویژه در ۲۳ دی‌ماه رونمایی خواهد کرد

شرکت اچ‌تی‌سی از یک محصول ویژه در ۲۳ دی‌ماه رونمایی خواهد کرد
  • 1395/9/30
  • مقدم
  • 0

شایعات مختلفی پیرامون رونمایی شرکت اچ‌تی‌سی از یک گوشی میان‌رده با نام اچ‌تی‌سی X10 وجود دارد و شرکت سازنده، به‌تازگی تیزر جدیدی را منتشر کرده است که از معرفی یک محصول ویژه توسط اچ‌تی‌سی در ماه اواخر دی‌ماه حکایت می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در تیزر تازه منتشرشده، هیچ اشاره‌ای به محصولی که شرکت اچ‌تی‌سی رونمایی خواهد کرد، نشده است اما در انتهای این تیزر، ۱۲ ژانویه (۲۳ دی‌ماه) به عنوان یک تاریخ برای معرفی محصول جدید اچ‌تی‌سی جلب‌توجه می‌کند.

هم‌چنین در این تیزر، عبارت “For U” به چشم می‌خورد و البته، نمی‌دانیم که شرکت اچ‌تی‌سی به دنبال معرفی سری “U” از گوشی‌های هوشمند خود است یا این عبارت، تنها برای جذابیت تیزر جدید اچ‌تی‌سی، درج شده. با این‌حال، اگر کمی به حرف “U” دقیق‌تر شوید، شبیه “C” در لوگوی شرکت اچ‌تی‌سی خواهد بود.

این رویداد، پس از به پایان رسیدن نمایشگاه CES 2017 و یک ماه پیش از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلون، برگزار خواهد شد. بنابر شایعات، گوشی میان‌رده اچ‌تی‎سی ایکس ۱۰ در ماه ژانویه معرفی خواهد شد و نمی‌دانیم که این رویداد برای معرفی گوشی میان‌رده HTC X10 برگزار خواهد شد یا محصول دیگری برای رونمایی در این رویداد، در نظر گرفته شده است.

با این‎حال، انتظار داریم که محصول مدنظر اچ‌تی‌سی برای معرفی در این رویداد خبری در ۲۳ دی‌ماه، چیزی فراتر از گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی ایکس ۱۰ باشد. البته، اواخر دی‌ماه برای معرفی گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اچ‌تی‌سی، کمی زود است و به احتمال زیاد، محصولی که شرکت اچ‌تی‌سی در این رویداد معرفی می‌کند، اچ‌تی‌سی ۱۱ یا HTC Ocean نخواهد بود.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *