چگونه چراغ نوتفیکیشن اندروید را شخصی سازی کنیم؟

چگونه چراغ نوتفیکیشن اندروید را شخصی سازی کنیم؟
  • 1395/10/1
  • زهرا معبودی
  • 0

اغلب اسمارت فون های اندرویدی مجهز به یک چراغ LED کوچک در قسمت جلو و بالای دستگاه هستند که وظیفه ی هشدار پیام و تماس را بر عخده دارد. اغلب افرادی که یک اسمارت فون اندرویدی دارند، با این ال ای دی و هشدار های آن آشنایی کامل دارند اما بسیاری نمی دانند که این قابلیت قادر به شخصی سازی نیز می باشد. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید ترفند شخصی سازی این چراغ ها را به شما بیاموزیم.

سفارشی سازی چراغ  LED

شاید به نظر شما تغییر رنگ چراغ های LED ضرورتی نداشته باشد و یا بیشتر به آن از جنبه زیبایی و متفاوت بودن نگاه کنید. در حالی که این قابلیت می تواند به شما در مدیریت بهتر نوتفیکیشن های دریافتی کمک نماید. به عنوان مثال شما می توانید رنگ ال ای دی مربوط به پیام رسان خود را با سفید تلگرام را با آبی و یا واتس اپ را با رنگ سبز برنامه ریزی نمایید. با این کار در صورت دریافت یک نوتفیکیشن به سادگی قادر خواهید بود بدون باز کردن صفحه گوشی از نوع پیام دریافتی خود مطلع گردید. همچنین در زمان سایلنت بودن گوشی از آنجا که هشدار های ویبره قادر به شخصی سازی نیستند، این ویژگی کمک بزرگی به شما خواهد نمود.

به عنوان مثال فرض کنید پیام های دریافتی از توییتر برای شما بی اهمیت هستند. در این شرایط می توانید آن ها را با یک رنگ خاص برنامه ریزی نموده و در صورت مشاهده آن رنگ دیگر نیازی به آنلاک نمودن صفحه گوشی نخواهید داشت.

چگونه هشدار LED را در اندروید تغییر دهیم؟

برای سفارشی سازی هشدار های پیام شما به یک اپلیکیشن شخص ثالث نیاز دارید. این اپلیکیشن که لایت منجر نام دارد را می توانید از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید. پس از نصب اپلیکیشن شما بایستی دسترسی به بخش هشدارها را برای نرم افزار صادر نمایید. برای این منظور ابتدا به قسمت تنظیمات هشدارها، گزینه دسترسی به هشدار را در اپلیکیشن لایت منجر فعال کنید.

اپلیکیشن لایت منیجر به شما دسترسی عظیمی از رنگ های مختلف به همراه هشدارهای متفاوت را می دهد. شما می توانید به سادگی برای تمامی اپلیکیشن های نصب شده بر روی اسمارت فون خود رنگ خاصی در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای تماس های ناموفق، پیام ها، ایمیل ها، یادآور تقویم، برنامه هایی چون  واتس اپ، فیس بوک، توییتر، کمبود باتری و خیلی موارد دیگر قادر به تعیین رنگ دلخواه خود هستید.

led-notfication

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، تمام تنظیمات این برنامه دسته بندی شده‌ اند. از این قسمت می ‌توانید رنگ و الگوی چشمک زدن را به راحتی تغییر دهید. یکی از جذابیت‌ های برنامه لایت منجر این است که به شما بازه گسترده‌ ای از انتخاب‌ ها برای استفاده از گوشی را می ‌دهد.تنها موردی که در این برنامه کمی آزار دهنده به نظر می رسد تبلیغات ریز و درشتی است که در همه جای برنامه به چشم می خورد. برای خلاص شدن از شر این تبلیغات لازم است مبلغ ۱.۴۹ دلار پرداخت نمایید تا به نسخه پیشرفته تر آن ارتقا یابید.

با انجام این تنظیمات برای هر بار دریافت نوتفیکیشن دیگر نیازی نیست صفحه گوشی را آنلاک نمایید و این موضوع می تواند به شما کمک کند تا در مدیریت باطری اسمارت فون خود نیز صرفه جویی نمایید.

نظرات و دیدگاه های خود را با ما و دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین می توانید با اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی آن را به دیگران نیز بیاموزید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *