معرفی ۱۵ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۶

معرفی ۱۵ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۶
  • 1395/10/2
  • زهرا معبودی
  • 0

بازی‌های موبایلی با سرعت بسیار بیشتری نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر در حال توسعه و بهبود هستند. با انتشار اندروید نوقا و Vulkan API باید شاهد بهتر شدن اوضاع باشیم، و در نتیجه به زودی بازی‌های تحسین برانگیزانه‌تری برای اندروید منتشر خواهند شد. بدون فوت وقت، این شما و این هم بهترین بازی‌های اندروید!

 

Crashlandcrashlands-icon

قیمت: ۴.۹۹ دلار

بازی Crashland در سال ۲۰۱۶ منتشر شد ولی در عرض همین یکسال آنچنان محبوب شد که اکنون آن را در میان بهترین بازی‌های اندرویدی تاریخ قرار می‌دهند. این بازی در مورد سفینه‌ای است که در سیاره‌ای بیگانه سقوط کرده است. وظیفه‌ی شما این است که بفهمید اوضاع از چه قرار می‌باشد، یک پایگاه برای خودتان بسازید، آیتم‌های مختلف را جمع کنید، و دنیا را از یک توطئه‌ی خطرناک نجات دهید. این بازی برای توسعه‌ی شخصیت و آیتم‌هایی که می‌توانید جمع کنید یک عنصر RPG دارد، و بازی هم برای راحت‌تر شدن کار چیزهایی مثل فهرست وسایل‌تان را به طور خودکار مرتب می‌کند. بازی Crashland کلی فاکتور سرگرم کننده دارد و ساعت‌ها شما را درگیر می‌کند. بهترین ویژگی بازی این است که هیچ قابلیتی نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای ندارد.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Fallout Shelterfallout-shelter-icon

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

Fallout Shelter در سال ۲۰۱۵ با نقدهای عموماً مثبت و در میان هیاهوی طرفداران آن منتشر شد. در این بازی باید یک پناهگاه بسازید، در آن جا جمعیت بیاورید و سپس همه چیز را مدیریت کنید. ساکنان جدید را برای تدارکات به سرزمین‌های بایر بفرستید و خطر افراد شروری که می‌خواهند شما را بکشند را دفع نمایید. به علاوه می‌توانید تولید مثل کنید، جوامع کامل سازید، و کارهای این چنینی انجام دهید. بازی Fallout Shelter ژرفای قابل توجهی دارد و بدون این که اصلاً متوجه شوید که این بازی پرداخت درون برنامه‌ای دارد می‌توانید آن را ماه‌ها بازی کنید. توسعه دهندگان بازی با افزودن محتوای جدید بازی را به خوبی تازه و زنده نگه داشته‌اند.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Geometry Wars 3: Dimensionsgeometry-wars-3-dimensions-icon

قیمت: ۹.۹۹ دلار

مجموعه بازی‌های Geometry Wars طرفداران زیادی دارد و مدت‌هاست که به عنوان یکی از لذت بخش‌ترین بازی‌های مستقل شناخته می‌شود. Geometry Wars 3 این سنت غرور آمیز را با معرفی نقشه‌های سه بعدی که با شکل‌های مختلف خود بازی را چالش برانگیزتر ساختند به رسالت این مجموعه ادامه می‌دهد. این بازی ۱۰۰ مرحله و ۱۲ مود جنگی دارد که همه‌ی آن بر روی ۱۵ شبکه‌ی سه بعدی بازی می‌شود. طبق معمول توانایی‌های ماورایی، و انفجارهای HD و رنگارنگی هم وجود دارد که مغز شما را به هیجان خواهد آورد. قیمت ۹.۹۹ دلار شاید برای یک بازی گران به نظر بیاید، ولی هیچ پرداخت درون برنامه‌ای وجود ندارد.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Grand Theft Auto: San Andreasgta-san-andreas-icon-best-game-2013

قیمت: ۶.۹۹ دلار

بازی Grand Theft Auto: San Andreas همان چیزی است که هر گیمری دوست دارد بر روی موبایلش داشته باشد. مثل همه‌ی بازی‌های GTA، این بازی هم یک جهان باز (Open-World) دارد که شامل صدها ساعت گیم پلی، گرافیک مناسب، یک خط داستان زیبا و کلی چیز دیگر است. شما در این بازی به یکی از اعضای گنگی قدیمی ملحق می‌شوید که قصد دارد محله‌ی زندگی خود را پس گرفته و انتقام مادر مرده‌اش را بگیرد. استودیوی راک استار امکان پشتیبانی از کنترلر، تنظیمات گرافیکی و سازگاری با ذخیره سازی بازی در فضای ابری را هم فراهم کرده است. این بازی فوق العاده بزرگ و عالی است؛ در ضمن هیچ پرداخت درون برنامه‌ای هم ندارد.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Hearthstone Heroes of Warcrafthearthstone-icon

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

بازی Hearthstone Heroes of Warcraft در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و یکی از بهترین بازی‌های تاریخ اندروید است. ایده‌ی کلی این بازی مثل بازی‌هایی نظیر پوکمون یا Magic: The Gathering است که در آن به جمع آوری کارت مشفول می‌شوید و با بازیکنان دیگر دوئل می‌کنید. این بازی محتوای آفلاین هم دارد ولی اکثر بخش‌های آن آنلاین است. علاوه بر این می‌توانید به ذخیره سازی ابری از طریق battle.net هم دسترسی داشته باشید تا بتوانید بازی را بر روی کامپیوتر یا یک موبایل دیگر ادامه دهید.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Minecraft: Pocket Editionminecraft-icon-130x130

قیمت: ۶.۹۹ دلار

ماینکرفت بازی محبوبی است که در سراسر دنیا توسط افراد با سنین مختلف انجام می‌شود. برای آن‌هایی که با این بازی آشنایی ندارند باید گفت که ماینکرفت شما را در دنیای غول آسایی قرار می‌دهد که در آن می‌توانید حفر کنید، بسازید، شخصیت‌های منفی را شکست دهید و تقریباً هر کاری خواستید بکنید. در این بازی یک مود ابقا هم وجود دارد که آن‌جا باید منابع و غذای خود را با یک مود خلاقانه که چیزهای بی‌نهایت به شما می‌دهد به دست آورید. به‌روز رسانی‌های انتهای سال ۲۰۱۵ منجر به افزودن Redstone شد که امکان ساخت چیزهای سرگرم کننده‌تر را می‌دهد و مایکروسافت وعده‌ی چندین ویژگی جدید دیگر را در سال‌های آتی داده است. ماینکرفت هیچ پرداخت درون برنامه‌ای ندارد.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Pokemon Gopokemon-go-icon

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

پوکمون گو دنیای بازی‌های موبایل را در ماه ژولای ۲۰۱۶ منفجر کرد و خیلی زود به جمع بهترین بازی‌های تاریخ اندروید پیوست. پوکمون گو یک بازی واقعیت افزوده مشابه Ingress است که در آن باید در دنیای واقعی به کوچه و خیابان رفته و پوکمون بگیرید، برای گوهرها مبارزه کنید و به Pokestop-ها بروید تا بتوانید لوازم جدید به دست آورید. این بازی تقریباً هر رکوردی که وجود داشت را در یک مدت زمان نسبتاً کوتاه زد. البته پوکمون گو در یک دوره با مشکلات مربوط به سرورهایش روبرو شد و هنوز هم گاهی اوقات اختلال دارد، اما در مجموع این بازی، بازی خاصی است.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

riptide-gp-renegade-iconمجموعهی Riptide GP

قیمت: ۲.۹۹ دلار

بازی‌های Riptide GP احتمالاً بهترین بازی‌های رقابتی موجود در میان همه‌ی بازی‌های اندروید است. آخرین عنوان از این بازی‌ها Riptide GP Renegade است. در این بازی نقش مسابقه دهنده‌ای را دارید که پس از دستگیر شدن در یک مسابقه‌ی غیرقانونی خیابانی، مدارک خود را از دست داده، و اکنون باید مبارزه کنید تا جایگاه خود را در رده‌ی اول پس بگیرید. این بازی گرافیک خوب، کنترل‌های ساده، ترفندهای جالب و یک سیستم ‌Boost دارد که به شما کمک می‌کند برتری را از آن خود کنید. بهترین بخش Renegade شاید این باشد که فقط یک بار پول می‌دهید و دیگری هیچ تبلیغ یا پرداخت درون برنامه‌ای نمی‌بینید. در حقیقت، همه‌ی بازی‌های این مجموعه تا به حال به همین صورت بوده‌اند، به جز Riptide GP2 که پرداخت‌های درون برنامه‌ای اختیاری داشت. بازی‌های Riptide GP شگفت‌آور هستند و ارزش وقت گذاشتن دارند.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

SOULCALIBURsoul-calibur-icon

قیمت: ۱۳.۹۹ دلار

بازی SOULCALIBUR یکی از بازی‌هایی است که در کنسول‌ها شناخته شده‌تر و محبوب‌تر می‌باشد. عنوان اصلی با موفقیتی عالی به اندروید پورت شد. این بازی شامل گرافیکی بهتر از نسخه‌ی اصلی، سرویس‌های Google Play Games و مودهای مختلف بازی مثل Time Attack، Survival، Arcade و حالت فوق العاده سخت Extra Survival است. کنترل‌های روی صفحه به شکل باور نکردنی‌ای خوب کار می‌کند و همه‌ی این‌ها منجر به تجربه‌ای عالی از یک بازی موبایلی شده است. اگرچه قیمت این بازی زیاد است ولی پرداخت درون برنامه‌ای وجود ندارد.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

final-fantasy-4-iconبازیهای Square Enix

قیمت: متفاوت

Square Enix یکی از معدود شرکت‌های بزرگی است که صعنت بازی سازی موبایل را از همان روز اول جدی گرفت و اکنون هم چند عنوان از بهترین بازی‌های اندروید را در اختیار دارد. طرفداران بازی‌های jRPG عناوین فاینال فانتزی ۱ تا ۷ و ۹، هفت بازی Dragon Quest، Chrono Trigger و مجموعه‌ی Chaos Rings را به خاطر دارند. در بخش بازی‌های معمایی هم عناوین Hitman: Sniper، عنوان اصلی Tomb Raider، Deus Ex Go و Lara Croft Go از بازی‌های اصلی این شرکت است. در بخش RPG تاکتیکی Heavenstrike Rivals و Final Fantasy Tactics: WotL، در بخش RPG اکشن Secret of Mana، و برای علاقه‌مندان بازی‌های استراتژی شوتر هم مجموعه‌ی Deus Ex در دسترس است. بازی‌های رایگان شرکت مثل Final Fantasy Brave Exvius و Mobius Final Fantasy هم خیلی خوب هستند. Square Enix در حقیقت در گوگل پلی دو صفحه دارد.

 

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Telltale Gamesminecraft-story-mode-icon

قیمت: متفاوت

استودیو Telltale Games اربابان مسلم ژانر بازی‌های ماجرایی اپیزودیک هستند و این مسئله را ثابت کرده‌اند. آن‌ها بازی‌های زیادی از جمله The Walking Dead فصل ۱ و ۲ به همراه بازی مستقل Michonne، Game of Thrones، Tales from the Borderlands، The Wolf Among Us و Minecraft: Story Mode را ساخته‌اند، و بازی‌های دیگری هم در دست تولید دارند. مکانیک غالب در اکثر این بازی‌ها به صورت «اشاره و کلیک» است و خطوط داستانی در همه‌ی عناوین با توجه به انتخاب گیمر قابل تغییر می‌باشد. همه‌ی بازی‌ها بخش‌های اضافه‌ای به صورت پرداخت درون برنامه‌ای دارند که می‌شود آن‌ها را در عرض ۱۰ تا ۱۵ ساعت کامل کرد. بازی‌های این شرکت داستان و گرافیک خوبی دارند و مکانیک‌های گیم پلی آن‌ها هم ساده است. بر روی لینک زیر کلیک کنید تا همه‌ی عناوین Telltale Games را ببینید.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

the-room-3-iconمجموعهی The Room

قیمت: ۴.۹۹ دلا

آخرین عنوان از مجموعه‌ی The Room به خوبی نسخه‌های قبلی است و این مجموعه را در لیست بهترین بازی‌های اندروید نگه داشته است. برای افرادی که تا به حال این بازی را انجام نداده‌اند باید گفت که The Room یک بازی معمایی زیباست که در آن چندین شی منحصر به فرد در یک اتاق قرار گرفته‌اند و شما باید رازهای آن را حل کنید. در این بازی کار شما این است که از یک اتاق به اتاق دیگر رفته و اشیا منحصر به فرد بیشتری را پیدا و تا زمانی که بازی را ببرید، معماهای آن را حل کنید. سومین عنوان این مجموعه از ذخیره سازی در فضای ابری، پروفایل‌های گوناگون و پایان‌های متفاوت پشتیبانی می‌کند. این عنوان معماها و گرافیک‌های زیبایی از نسخه‌های قبلی هم دارد که برای القای حس نوستالژی استفاده شده‌اند. علاوه بر این هیچ پرداخت درون برنامه‌ای وجود ندارد.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

This War of Minethis-war-of-mine-icon

قیمت: ۱۴.۹۹ دلار

This War of Mine این قدر خوب است که ما آن را به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۱۵ می‌شناسیم. در این بازی شما رهبری گروهی از غیرنظامیان را بر عهده دارید که در شهری که به واسطه‌ی جنگ نابود شده هستید. تصمیمات سختی که باید بگیرید نتایج دردناکی دارد ولی هدف زنده ماندن است. بازی This War of Mine گرافیک خوب، محتوای زیاد، و قیمت بالایی دارد ولی دیگر پرداخت درون برنامه‌ای نخواهید داشت. این بازی یکی از بازی‌های عمیق اندروید است که می‌تواند شدیداً احساس برانگیز باشد.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

UNKILLEDunkilled-icon

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

بازی UNKILLED آخرین عنوان زامبی کشی از شرکت MADFINGER Games، همان توسعه دهنده‌ای است که بازی‌هایی مثل Dead Trigger 2 و Shadowngun را طراحی کرد. در واقع UNKILLED جانشین Dead Trigger 2 است که در حال حاضر بهترین بازی زامبی کشی اندروید می‌باشد. این بازی گرافیک عالی، بیش از ۳۰۰ ماموریت، اسلحه‌های مختلف با امکان ارتقا، مود PvP آنلاین و در صورتی که از دستگاه مجهز Tegra X1 استفاده کنید گرافیک حتی از این هم بهتر می‌شود. بازی UNKILLED علی‌رغم رایگان بودن یکی از بهترین بازی‌ها در این سبک است.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

Vaingloryvainglory-icon-2016

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

Vainglory احتمالاً یکی از بهترین بازی‌های «میدان مبارزه‌ای آنلاین چند نفره» یا MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) در اندروید است. این بازی تعداد زیادی شخصیت را در کنار تجربه‌ی بی‌نظیری از بازی‌های MOBA ارائه می‌دهد. شما در این بازی مثل بقیه‌ی بازی‌های این سبک به همراه دو نفر دیگر به حمله یا دفاع مشغول می‌شوید. در Vainglory می‌توانید در مقابل افراد واقعی یا ربات‌ها قرار بگیرید. عملکرد بازی در سطح بالایی قرار دارد و حدود ۱۲ شخصیت مختلف وجود دارد که قابل قفل‌گشایی و بازی کردن هستند. این بازی یکی از معدود بازی‌هایی است که به شکل کامل در سبک MOBA در پلتفرم‌های موبایلی پیاده سازی شده است. از این بازی نسخه‌ی بتایی با استفاده از Vulkan API هم وجود دارد که البته هنوز خیلی پایدار نیست.

همین الان آن را از گوگل پلی دانلود کنید!

 

اگر به نظر شما عنوان قابل توجه دیگری از قلم افتاده است، پیشنهاد خود را در بخش نظرات اعلام کنید. جذاب ترین بازی که تا کنون شما را مشغول به خود داشته کدام بازی ها بوده اند؟ تجربیات و نظر خود را با ما در میان بگذارید و برای اطلاع عموم از برترین بازی ها این مطلب را روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع: androidauthority.com ، گویا آی تی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *