رندرهای جدید گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با طراحی جذاب منتشر شد

رندرهای جدید گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ با طراحی جذاب منتشر شد
  • 1395/10/8
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد و با توجه به فروش پایین گوشی پرچم‌دار نیمه اول سال جاری ال‌جی، انتظار داریم که گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده با تغییرات قابل‌توجهی همراه باشد. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی ال‌جی جی ۶ منتشر شده است که طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

رندرهای منتشرشده توسط @OnLeaks نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ برخلاف نسل گذشته خود، از طراحی نیمه ماژولار استفاده نمی‌کند و این موضوع با توجه به فروش پایین ال‌جی جی ۵ قابل پیش‌بینی بود. اینکه بازار برای گوشی‌های هوشمند ماژولار آمادگی ندارد؛ دلیل فروش پایین گوشی ال‌جی جی ۵ نیست بلکه به‌نظر می‌رسد که شرکت سازنده از حداکثر ظرفیت پرچم‌دار نیمه ماژولار خود در سال جاری میلادی به خوبی استفاده نکرده است و این موضوع، باعث می‌شود تا کاربران، چندان تمایلی به خرید گوشی ال‌جی جی ۵ نداشته باشند.

رندرهای جدید از یک طراحی مشابه با تصاویر پیش‌تر فاش‌شده برای گوشی ال‌جی جی ۶ حکایت دارد. همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، گوشی ال‌جی جی ۶ به یک ماژول دوربین دوگانه مجهز شده است و فلاش LED دوگانه در بین دو سنسور دوربین، جای گرفته است.

ال‌جی جی 6

ابعاد این گوشی با ابعاد گوشی ال‌جی جی ۵ تقریباً برابر است اما به‌نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید ال‌جی جی ۶ با ضخامت‌ کم‌تری در مقایسه با نسل گذشته خود به بازار عرضه خواهد شد؛ با این‌حال، ابعاد آن، هم‌چنان در مقایسه با برخی از گوشی‌های پرچم‌دار آینده، احتمالاً بیشتر خواهد بود.

رندرهای منتشرشده، نشان می‌دهد که در اطراف گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی، دکمه پاور جای نگرفته است و به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که حسگر اثرانگشت با دکمه پاور در پشت گوشی ادغام شده است. هم‌چنین، در انتهای گوشی، درگاه یواس‌بی Type-C و در بالای آن، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا جای گرفته است.

ال‌جی جی 6

شایعات از عرضه ال‌جی جی ۶ با یک نمایشگر ۵٫۳ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل حکایت دارند و به‌نظر می‌رسد که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به یک نمایشگر تخت مجهز شده است و در پرچم‌دار جدید ال‌جی، خبری از یک صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی دوگانه نخواهد بود. با این‌حال در مقایسه با گوشی ال‌جی جی ۵، حاشیه‌های کم‌تری در اطراف صفحه‌نمایش گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی وجود دارد و این موضوع، جالب به‌نظر می‌رسد.

با توجه به این رندرها، به‌نظر نمی‌رسد که گوشی ال‌جی جی ۶ برخلاف شایعات گذشته، به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز باشد یا حداقل در حال‌حاضر در رندرهای جدید، به این موضوع اشاره نشده است.

ال‌جی جی 6

علاوه‌براین، گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی توسط تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی Kryo 200 قدرت می‌گیرد و به شش گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر در گویا آی‌تی خواندید، شرکت ال‌حی، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ را در ماه مارس به بازار عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود که این گوشی در اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون به صورت رسمی، معرفی شود.

ال‌جی جی 6

با توجه به تاخیر سامسونگ در معرفی گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸، عرضه زودهنگام گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به افزایش فروش آن کمک خواهد کرد و شرکت ال‌جی به این موضوع امیدوار است. براساس گمانه‌زنی‌ها، شرکت ال‌جی در سال آینده نزدیک به پنج میلیون واحد از گوشی پرچم‌دار جدید خود را عرضه می‌کند.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *