گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ زودتر از انتظار به بازار عرضه خواهد شد

گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ زودتر از انتظار به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/10/7
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی در حال‌حاضر، مراحل توسعه گوشی پرچم‌دار جدید خود را از سری “جی” به اتمام می‌رساند و در صورتی‌که گزارش تازه منتشرشده صحت داشته باشد، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶، زودتر از موعد انتظار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

برطبق یک گزارش جدید، گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد و این گوشی به احتمال زیاد، هم‌چنان در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلون در اواخر ماه فوریه معرفی می‌شود.

با توجه به اینکه شرکت سامسونگ براساس شایعات، از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ در ماه آوریل در نیویورک رونمایی خواهد کرد و این گوشی تا پیش از ماه می عرضه نمی‌شود، شرکت ال‌جی می‌تواند از این موضوع برای فروش هرچه بیشتر گوشی پرچم‌دار خود یعنی ال‌جی جی ۶ استفاده نماید.

 به همین جهت، شرکت ال‌جی به دنبال افزایش میزان فروش گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود خواهد بود. در همین رابطه، پیش‌تر اعلام شد که شرکت ال‌جی، حداقل نزدیک به پنج میلیون واحد از گوشی پرچم‌دار جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

ال‌جی جی 6

براساس شایعات منتشرشده، شرکت ال‌جی به دلیل استفاده از یک طراحی نیمه ماژولار در گوشی ال‌جی جی ۵، امیدوار بود که فروش این گوشی، قابل‌توجه باشد اما در نهایت، نزدیک به یک میلیارد دلار ضرردهی داشته است و فروش پایین گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۶ این سازنده در این موضوع، چندان بی‌تاثیر نبوده.

این موضوع، باعث شده است تا شرکت ال‌جی به دنبال ایده‌های نو و خلاقانه نباشد و بر روی فروش تضمین‌شده گوشی‌های پرچم‌دار خود تمرکز نماید. به همین جهت، شرکت ال‌جی در سال آینده، طراحی نیمه ماژولار را از گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۶ کنار خواهد گذاشت؛ البته، ممکن است این سازنده در آینده، گوشی دیگری با طراحی نیمه‌ ماژولار عرضه نماید.

گمانه‌زنی‌های مختلف، نشان می‌دهد که گوشی‌ ال‌جی جی ۶ به عنوان یک گوشی ضدآب عرضه خواهد شد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا استفاده می‌کند. از دیگر شایعات منتشرشده در رابطه با این گوشی، می‌توان به عرضه آن با بدنه شیشه‌ای و باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر اشاره کرد.

هم‌چنین، انتظار می‌رود که شرکت سازنده، گوشی پرچم‌دار خود را با نمایشگر Quad HD ارائه دهد و ال‌جی جی ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و شش گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شود. البته در حال‌حاضر، هنوز مشخص نشده است که گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی با صفحه‌نمایش ۵٫۳ اینچی مانند ال‌جی جی ۵ ارائه می‌شود یا شرکت سازنده، اندازه نمایشگر را در گوشی پرچم‌دار جدید خود افزایش داده است.

در کنار این موضوع، پیش‌تر یک نشریه کره‌ای از عرضه ال‌جی جی ۶ با سیستم پرداخت اختصاصی شرکت سازنده خبر داده بود. به‌نظر می‌رسد که سیستم پرداخت موبایلی جدید شرکت ال‌جی، از انتقال امن مغناطیسی (MST) استفاده می‌کند و نحوه کار آن مشابه با سیستم پرداخت سامسونگ Pay است. براساس شایعات منتشرشده، سیستم پرداخت موبایلی جدید این سازنده کره‌ای، ال‌جی Pay نام دارد.

 هم‌چنین، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی همانند بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار در سال آینده که احتمالاً به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز خواهند بود؛ با یک ماژول جدید همراه است که می‌تواند به عنوان دوربین و حسگر تشخیص عنبیه چشم به کار گرفته شود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *