راهنمای اجرای بازی های فلش، بدون نیاز به اتصال اینترنتی

راهنمای اجرای بازی های فلش، بدون نیاز به اتصال اینترنتی
  • 1395/10/14
  • زهرا معبودی
  • 0

در حال حاضر هزاران بازی اینترنتی وجود دارد که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته اند و طرفداران خاص خود را دارند. از طرفی، اگر سری به دنیای بازی های فلش بزنید اوضاع وخیم تر از این هاست. بارها دیده شده که کاربران حسابی سرگرم این بازی ها شده اند و متوجه گذر زمان نشده اند. حالا فرض کنید کسی که هر روز در حال بازی با این نوع گیم ها است، یک روز دسترسی به اینترنت نداشته باشد یا اینکه بخواهد وضعیت زندگی خود را از آنلاین به آفلاین تغییر دهد! آیا می تواند بدون بازی روزش را به سر آورد؟ اگر از گیم خور های فلش باشید مطمئنا پاسخ تان منفی است. اما گویا ای تی در این مقاله به شما می آموزد که چگونه بازی های فلش اینترنتی را دانلود کنید و بدون نیاز به اتصال به اینترنت ساعت ها آن را روی پی سی خود اجرا کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی فلش

اولین کاری که باید کنید این است که نرم افزار دانلود فلش پلیر را نصب کنید. شما از هر نوع مک یا ویندوزی که استفاده می کنید می توانید از طریق لینک زیر، فلش پیلیر مناسب خود را دانلود کنید:

دانلود نرم افزار فلش پلیر برای انواع ویندوز و مک

بعد از دانلود آن را روی سیستم خود نصب کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله باید گوگل را برای جستجوی گیم های مورد علاقه تان مورد استفاده قرار دهید. اسم گیم ها را بنویسید و در لیست نتایج گوگل روی بازی مورد نظر کلیک کنید تا وارد صفحه بازی شوید.

حالا صبر کنید تا بازی به طور کامل و ۱۰۰ درصد لود شود. بعد از لود شدن، روی صفحه راست کلیک کنید و گزینه View Page Info را انتخاب کنید. این کار را برای این انجام می دهید تا فایل فلش را پیدا کنید و آن را روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

View Page Info

حالا در صفحه ای که باز می شود، گزینه Media را انتخاب کنید.

View Page Info

در این صفحه می توانید فایل swf را پیدا کنید. در واقع این فایل فایل اجرایی، برای همان بازی است که قصد دارید آن را دانلود کنید. این فایل عموما باید در ابتدای لیست فایل ها در این بخش نمایش بدهد اما شما کلیه صفحه را به طور کامل بگردید و فایل های مشابه را نیز دانلود کنید.

وقتی که این فایل را پیدا کردید کافی است که آن را انتخاب کنید و روی دکمه Save As کلیک کنید.

دانلود بازی فلش

بعد از اینکه فایل به طور کامل دانلود شد، به مسیر دانلود شده بروید تا متوجه شوید فایل به درستی دانلود شده است. بعد تمام تب های مرورگر خود را بسته و اتصال به اینترنت را کامل قطع کنید. حالا روی فایل مورد نظر که دانلود کرده اید کلیک کنید و آن را اجرا کنید.

اگر بازی بدون اتصال به اینترنت به درستی اجرا شد، به راحتی می توانید از این لحظه به بعد بازی های تحت وب را روی سیستم خود دانلود کنید و بازی کنید.

دقت کنید که اگر بخواهید این فایل ها را دانلود کنید بهتر است که از مرورگر فایر فاکس استفاده کنید تا مسیر دانلود بهتر به شما نمایش داده شود. از طرفی مرورگر فایرفاکس ابتدا از فلش پیلیر برای لود بازی برخوردار نیست. در چنین شرایطی وقتی که بازی را در مرورگر باز می کنید، به شما هشدار داده می شود که فلش پلیر برای فایرفاکس را دانلود کنید. بنابراین باید یک بار ابتدا فلش پلیر را برای مرورگر دانلود کنید و یک بار هم آن را برای ویندوز خود دانلود کرده و نصب کنید. بنابراین در این دو مورد دقت کنید که اشتباه نکنید.

نظر شما در مورد این امکان و این ترفند چیست؟ حالا شما می توانید بدون احتیاج به اینترنت تحت هر شرایطی به بازی مورد علاقه تان بپردازید. اگر از امکان جایگزینی در این باره استفاده کرده اید تجربه خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید و دیگر گیمر ها را با این ترفند آشنا کنید.

سایت منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *