فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد
  • 1395/10/14
  • مقدم
  • 0

با توجه به مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷، عده‌ای مدعی شده بودند که سامسونگ برای حفظ ارزش برند خود در میان کاربران، سری گلکسی نوت را کنار می‌گذارد و فبلت‌ پرچم‌دار بعدی سامسونگ به عنوان عضوی از خانواده گلکسی اس عرضه خواهد شد. با این‌حال، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ برای عرضه در اواخر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

یک نشریه کره‌ای به نقل از یکی از مدیران اجرایی اعلام کرده است که فبلت گلکسی نوت ۷ پیش از آنکه کاربران در رابطه با مشکل آتش‌گرفتن آن در هنگام شارژ دستگاه خبر بدهند، بسیار محبوب بوده است و بازار فبلت‌ها که توسط سامسونگ الکترونیک شکل گرفته؛ در حال رشد است و این سازنده در سال جاری میلادی، یک فبلت جدید از سری گلکسی نوت عرضه خواهد کرد.

فبلت جدید از سری گلکسی نوت سامسونگ احتمالاً در اواخر نیمه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد زیرا شرکت سازنده از گوشی گلکسی اس ۸ در ماه آوریل رونمایی می‌کند و معرفی زودهنگام گلکسی نوت ۸ پس از عرضه گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به بازار، بر روی فروش آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد.

البته در حال‌حاضر، بسیار زود است که در رابطه با مشخصات‌فنی فبلت گلکسی نوت ۸ گمانه‌زنی کنیم اما به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ برای این فبلت، یک نمایشگر ۴K را در نظر گرفته است. یک ادعای رسمی در این زمینه، نشان می‌دهد که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با نمایشگر ۲K عرضه می‌شود و شرکت سازنده از یک نمایشگر ۴K در فبلت گلکسی نوت ۸ استفاده خواهد کرد تا قابلیت‌های واقعیت مجازی را با جلوه بهتری به نمایش بگذارد. هم‌چنین، اعلام شده است که فبلت گلکسی نوت ۸ به یک هدست واقعیت‌مجازی جدید Gear VR متصل می‌شود.

گلکسی نوت 8

با این‌حال، بهتر است شرکت سامسونگ پیش از شروع انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با فبلت پرچم‌دار جدید خود از سری گلکسی نوت، علت آتش‌گرفتن فبلت گلکسی نوت ۷ را به طور رسمی ارائه دهد. هرچند برخی ادعا می‌کنند که نادیده‌گرفتن فضای کافی برای باتری در طراحی داخلی این فبلت، باعث می‌شود تا فشار زیادی به باتری وارد شود و به همین جهت، باتری پس از مدتی منفجر خواهد شد.

صرف‌نظر از اینکه صفحه‌نمایش ۴K چه تاثیری در بهبود کار با محتوای واقعیت‌مجازی در فبلت گلکسی نوت ۸ خواهد داشت، باید یادآوری کرد که استفاده از یک نمایشگر با تراکم پیکسلی بسیار بالا در فبلت پرچم‌دار بعدی سامسونگ از سری گلکسی نوت، باعث می‌شود تا عمر باتری به شدت کاهش یابد و شرکت سازنده، به جز نادیده‌گرفتن این موضوع یا افزایش ضخامت قابل‌توجه گلکسی نوت ۸ در مقایسه با نسل گذشته به منظور استفاده از یک باتری با ظرفیت بالا، راه چندانی برای رفع این مشکل ندارد که البته این موضوع، چندان برای کاربران خوشایند نخواهد بود.

به هرحال، بهتر است پیش از اهمیت‌دادن به شایعات گلکسی نوت ۸ یادآوری کنیم که شرکت سامسونگ در ماه آوریل، نسخه ۶ اینچی گوشی گلکسی اس ۸ را نیز عرضه می‌کند تا علاقه‌مندان به فبلت‌های پرچم‌دار از سری گلکسی نوت تا پیش از عرضه مدل بعدی، این محصول را خریداری نمایند. براساس گمانه‌زنی‌ها، گلکسی اس ۸ پلاس همانند سری گلکسی نوت از یک قلم داخلی استفاده نمی‌کند و شرکت سامسونگ، قلم S-Pen را به عنوان یک وسیله جانبی عرضه خواهد کرد.

منبع: BGR

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *