آی‌پد پرو ۱۰٫۵ اینچی شرکت اپل به عنوان یک محصول رده‌بالا عرضه خواهد شد

آی‌پد پرو ۱۰٫۵ اینچی شرکت اپل به عنوان یک محصول رده‌بالا عرضه خواهد شد
  • 1395/10/20
  • مقدم
  • 0

شرکت اپل تا چند ماه دیگر، از تبلت‌های جدید آی‌پد رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، شایعات در رابطه با محصولات جدید این سازنده در حال افزایش است. به‌تازگی، یک تحلیل‌گر معروف اعلام کرده است که آی‌پد پرو جدید اپل با نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی، قیمت بالایی خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس پیش‌بینی‌های جدید مینگ ‌چی کو، شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ سه تبلت آی‌پد عرضه خواهد کرد و نسخه رده‌بالای آی‌پد پرو جدید اپل، به یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچی مجهز شده است. به همین جهت، شرکت اپل در سال جدید میلادی، تبلت آی‌پد پرو ۲ با صفحه‌نمایش ۱۲٫۹ اینچی را عرضه می‌کند و در کنار این مدل، یک تبلت ارزان‌قیمت آی‌پد با نمایشگر ۹٫۷ اینچی معرفی خواهد شد.

شایعات نشان می‌دهد که تبلت آی‌پد ۱۰٫۵ اینچی جدید شرکت اپل، یک مدل رده‌بالا خواهد بود و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد. انتظار می‌رود که این تبلت گران‌قیمت به تراشه A10X شرکت اپل، مجهز شده باشد و در سایر مشخصات‌فنی آن نیز شاهد نسبت به نسل فعلی، شاهد بهبود باشیم.

براساس گمانه‌زنی‌های گذشته، قیمت نسبتاً بالای آی‌پد پرو جدید ۱۰٫۵ اینچی شرکت اپل، به دلیل عرضه این محصول برای استفاده تجاری است. البته در برخی از شایعات، اشاره شده است که تبلت آی‌پد پرو ۱۰٫۵ اینچی شرکت اپل برای استفاده آموزشی نیز توسعه یافته است؛ با این‌حال، بعید می‌دانیم که در صورت عرضه این تبلت با قیمت بالا، کاربران به خرید این محصول تمایل داشته باشند.

آی‌پد پرو 10.5 اینچی

یک موضوع را نیز باید مدنظر داشته باشید و آن هم، سیستم‌عامل محدود آی‌او‌اس تبلت‌های آی‌پد شرکت اپل است که در صورت عرضه آی‌پد پرو ۱۰٫۵ اینچی با قیمت بالا، نمی‌تواند کاربران را از خرید تبلت‌های هیبریدی ارزان‌قیمت ویندوزی که قابلیت‌های بیشتری دارند؛ منصرف نماید. به همین جهت، جالب خواهد بود که بدانیم شرکت اپل برای فروش تبلت جدید خود، چه قابلیت‌هایی را برای آن در نظر گرفته است.

مینگ‌ چی کو، هم‌چنین مدعی شده است که روند عرضه تبلت‌های آی‌پد شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال گذشته، نزولی خواهد بود و این سازنده، تنها نزدیک به ۳۵ تا ۳۷ میلیون واحد از تبلت‌های آی‌پد را تا پایان سال جاری میلادی به فروش خواهد رساند؛ البته کاهش عرضه تبلت‌های آی‌پد، لزوماً بدین معنی نیست که کاربران، علاقه خود را به تبلت‌های شرکت اپل از دست داده‌اند.

 باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که فروش تبلت‌ها به طور کلی در طی چند ماه گذشته، کاهش یافته و این روند، فروش آی‌پدهای شرکت اپل را نیز تحت‌تاثیر قرار داده است. در حال‌حاضر، ادعا توسط شرکت اپل تایید نشده است اما انتظار می‌رود که تا چند هفته آینده با فاش‌شدن جزئیات بیشتر، صحت ادعای عرضه آی‌پد پرو جدید اپل با صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچی مشخص شود.

منبع: Ubergizmo

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *